Ja tez dziękuję za porady co do filtra. Będę kombinował.
Błogosławieni są ci co maja jakąś dziuplę ciut cieplejszą niż parking pod blokiem. Hehehe.
Dodatkowy wątek i trochę płaczu...
Jak pisałem w innym wątku, walczę z przełączaniem kierunku nadmuchu.
Kombinacje z pancerzem linki nic nie dały, więc ręcznie ustawiłem na przednią szybę - bo walka z zamgloną szybą dała mi się we znaki.
Dzisiaj jadąc kilkadziesiąt kilometrów zmarzłem, więc na miejscu - przed powrotem - próbowałem wajchę klapki ręcznie przełożyć na nadmuch do kabiny.
No i du..a. Coś chrupnęło w panelu suwaków i teraz wszystko ani drgnie. Jak nieszczęścia to parami.
Najpierw kierunkowskazy, a teraz przed samą zimą nadmuch.
Czeka mnie rozebranie całej deski żeby zobaczyć co się dzieje z wajchami i poszukiwanie części.
Koniec żali.
Gdzie mogę znaleźć w PL sprawną linkę do przełączania nadmuchu, no i ewentualnie całego modułu lub suwaki?
Błogosławieni są ci co maja jakąś dziuplę ciut cieplejszą niż parking pod blokiem. Hehehe.
Dodatkowy wątek i trochę płaczu...
Jak pisałem w innym wątku, walczę z przełączaniem kierunku nadmuchu.
Kombinacje z pancerzem linki nic nie dały, więc ręcznie ustawiłem na przednią szybę - bo walka z zamgloną szybą dała mi się we znaki.
Dzisiaj jadąc kilkadziesiąt kilometrów zmarzłem, więc na miejscu - przed powrotem - próbowałem wajchę klapki ręcznie przełożyć na nadmuch do kabiny.
No i du..a. Coś chrupnęło w panelu suwaków i teraz wszystko ani drgnie. Jak nieszczęścia to parami.
Najpierw kierunkowskazy, a teraz przed samą zimą nadmuch.
Czeka mnie rozebranie całej deski żeby zobaczyć co się dzieje z wajchami i poszukiwanie części.
Koniec żali.
Gdzie mogę znaleźć w PL sprawną linkę do przełączania nadmuchu, no i ewentualnie całego modułu lub suwaki?