Chyba trzebaby zapytać projektantów...
Ale jak się człowiek chwilę zastanowi, to nie wydaje się to takie głupie. Samochód na wysokości progów jest węższy niż tylne koła. Taki chlapacz powoduje, że syf z tylnego koła nie leci w takim stopniu na próg i drzwi.
Wg tego, co wstawił @waflo 12 lat temu i wg tego, co pisze Kane z evilution tu https://www.evilution.co.uk/mod/450-mud-flaps.htm, te chlapacze po obróceniu i zamienieniu stron pasują również na koła przednie Aczkolwiek na przód do cabrio trzeba zakładać chlapacz z coupé i wymagają one wywiercenia dodatkowych otworów.
Tutaj numery części:
Coupé
0007179 V004 Lewy tył
0007187 V004 Prawy tył
Cabrio
0009227 V001 Lewy tył
0009226 V001 Prawy tył
Tu jeszcze opis ze zdjęciami od Amerykanów:
http://clubsmartcar.com/index.php?/topic...mud-flaps/
Ale jak się człowiek chwilę zastanowi, to nie wydaje się to takie głupie. Samochód na wysokości progów jest węższy niż tylne koła. Taki chlapacz powoduje, że syf z tylnego koła nie leci w takim stopniu na próg i drzwi.
Wg tego, co wstawił @waflo 12 lat temu i wg tego, co pisze Kane z evilution tu https://www.evilution.co.uk/mod/450-mud-flaps.htm, te chlapacze po obróceniu i zamienieniu stron pasują również na koła przednie Aczkolwiek na przód do cabrio trzeba zakładać chlapacz z coupé i wymagają one wywiercenia dodatkowych otworów.
Tutaj numery części:
Coupé
0007179 V004 Lewy tył
0007187 V004 Prawy tył
Cabrio
0009227 V001 Lewy tył
0009226 V001 Prawy tył
Tu jeszcze opis ze zdjęciami od Amerykanów:
http://clubsmartcar.com/index.php?/topic...mud-flaps/