Ja może troszkę inaczej.
U siebie mam nieoryginalne radio i włącza się oraz wyłącza się wraz z zapłonem. Niestety nie mogę go włączyć bez kluczyka, np. na postoju. Brak reakcji.
Nadmienię tylko, iż jak radio było podłączone przez kostkę z napięciem 5V (jak oryginalne) to po wyłączenie zapłonu robiła się dyskoteka na wyświetlaczu i trzeba było za każdym razem ściągać panel. Po przepięciu kostki w tej gąbce za radiem jest teraz ok za wyjątkiem tego, że nie można radia włączyć niezależnie od zapłonu. Kabel żółty i czerwony zamieniłem miejscami, bo nie trzymało ustawień. Co tu można jeszcze gdzie podpiąć żeby można je było włączyć bez zapłonu?
U siebie mam nieoryginalne radio i włącza się oraz wyłącza się wraz z zapłonem. Niestety nie mogę go włączyć bez kluczyka, np. na postoju. Brak reakcji.
Nadmienię tylko, iż jak radio było podłączone przez kostkę z napięciem 5V (jak oryginalne) to po wyłączenie zapłonu robiła się dyskoteka na wyświetlaczu i trzeba było za każdym razem ściągać panel. Po przepięciu kostki w tej gąbce za radiem jest teraz ok za wyjątkiem tego, że nie można radia włączyć niezależnie od zapłonu. Kabel żółty i czerwony zamieniłem miejscami, bo nie trzymało ustawień. Co tu można jeszcze gdzie podpiąć żeby można je było włączyć bez zapłonu?