Cześć,
Według mnie masz kłopot z nastawnikiem biegów. To te dwa silniczki zamontowane na skrzyni. W środku tych silniczków są enkodery oparte na halotronach i magnetyzowanym pierścieniu, który lubi pękać. Wtedy czasem może pojawić się problem, bo sterownik zlicza kroki tego silnika i jak zliczy źle to bieg nie wejdzie. Może akurat tak się u Ciebie złożyło, że trafiło na 'czwórkę', chociaż na jedno przełączenie biegu te silniki i tak wykonują wiele obrotów... Wypadałoby je zbadać. Ewentualnie aktuator sprzęgła, ale gdyby to on, to pewnie na wielu biegach miałbyś ten problem. W razie czego mam od dzisiaj SD, więc gdyby był problem mogę trochę pomóc.
M.
Według mnie masz kłopot z nastawnikiem biegów. To te dwa silniczki zamontowane na skrzyni. W środku tych silniczków są enkodery oparte na halotronach i magnetyzowanym pierścieniu, który lubi pękać. Wtedy czasem może pojawić się problem, bo sterownik zlicza kroki tego silnika i jak zliczy źle to bieg nie wejdzie. Może akurat tak się u Ciebie złożyło, że trafiło na 'czwórkę', chociaż na jedno przełączenie biegu te silniki i tak wykonują wiele obrotów... Wypadałoby je zbadać. Ewentualnie aktuator sprzęgła, ale gdyby to on, to pewnie na wielu biegach miałbyś ten problem. W razie czego mam od dzisiaj SD, więc gdyby był problem mogę trochę pomóc.
M.