po zdięciu obudowy widać płytke przylutowana do zespołu tranzystorów , by nawet sprawdzic choć jeden tranzystro trzeba by wylutowac płytke -.
Układ ten pełni 2 funkcje :
1. grzanie świec żarowych
2.uruchamianie grzałek w obudowie nagrzewnicy wewnątrz kabiny - po kiego to diabła to nie wiem- w cdi taka inowacja ale nie zauwazyłem by przez to leciało cieplejsze powietrze ( jak przesunisz piodczas pracy dzwgnie temperatury w kabinie na max w prawo to na wyświetlaczu przez chwile świeci sie symbol jakby ogrzewania foteli i wtedy prawdopodobnie uruchamia sie ta tajemnicza grzałka sterowana tym modułem)
Coraz czesciej dochodze do wniosku ze ten postep technologiczny doprowadzi nas do żarówki sterowanej mikroprocesorem tylko zadaje sobie pytanie PO CO ?
nasuwa mi sie jedyna odpowiedź- by zwiększyc sprzedaż mikroprocesorów
Układ ten pełni 2 funkcje :
1. grzanie świec żarowych
2.uruchamianie grzałek w obudowie nagrzewnicy wewnątrz kabiny - po kiego to diabła to nie wiem- w cdi taka inowacja ale nie zauwazyłem by przez to leciało cieplejsze powietrze ( jak przesunisz piodczas pracy dzwgnie temperatury w kabinie na max w prawo to na wyświetlaczu przez chwile świeci sie symbol jakby ogrzewania foteli i wtedy prawdopodobnie uruchamia sie ta tajemnicza grzałka sterowana tym modułem)
Coraz czesciej dochodze do wniosku ze ten postep technologiczny doprowadzi nas do żarówki sterowanej mikroprocesorem tylko zadaje sobie pytanie PO CO ?
nasuwa mi sie jedyna odpowiedź- by zwiększyc sprzedaż mikroprocesorów
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl