Ogólnie 450 coupé miała 4 wersje dachu.
Akrylowy lakierowany.
Akrylowy przezroczysty (panorama) z krótką roletką wewnątrz, która podobno zasłania mniej, niż strój Borata
Szyberdach - otwierany szklany dach, na ok. 3/5 długości, taki sam patent jak w większych samochodach.
Dach materiałowy, przesuwany, tzw. faltdach / rolldach (podobny był stosowany w VW Polo/Lupo, Seacie Ibiza, Cordoba, Fiatach CC, SC, 500, Mazdach 121 / Fordach Fiesta i wielu innych samochodach.
O ile mi wiadomo, to wszystkie 4 można zamieniać plug & play, chodzi tylko o skompletowanie wszystkich elementów (co może być problematyczne). W przypadku dokładania szyberdachu, albo dachu materiałowego potrzebna jest też cała elektryka.
Dodatkowo wychodziło cabrio, które jak napisali przedmówcy, ma zupełnie inną konstrukcję - zarówno tridion, jak i poszycie jest różne.
Akrylowy lakierowany.
Akrylowy przezroczysty (panorama) z krótką roletką wewnątrz, która podobno zasłania mniej, niż strój Borata
Szyberdach - otwierany szklany dach, na ok. 3/5 długości, taki sam patent jak w większych samochodach.
Dach materiałowy, przesuwany, tzw. faltdach / rolldach (podobny był stosowany w VW Polo/Lupo, Seacie Ibiza, Cordoba, Fiatach CC, SC, 500, Mazdach 121 / Fordach Fiesta i wielu innych samochodach.
O ile mi wiadomo, to wszystkie 4 można zamieniać plug & play, chodzi tylko o skompletowanie wszystkich elementów (co może być problematyczne). W przypadku dokładania szyberdachu, albo dachu materiałowego potrzebna jest też cała elektryka.
Dodatkowo wychodziło cabrio, które jak napisali przedmówcy, ma zupełnie inną konstrukcję - zarówno tridion, jak i poszycie jest różne.