Posiedziałem z 3 godziny na forum i poczytałem co się da.
Fakt, trochę jeszcze znalazłem informacji, ale były strasznie rozsiane po różnych postach.
Czy prawdą jest, że 700cc jest wyraźnie trwalszy niż 600cc? Piszę o benzynie. Są różne opinie.
Z tego co wyczytałem remonty mogą przypaść różnie, nawet grubo poniżej 100kkm. Ale i do 150kkm można pojeździć.
Trzeba po prostu ocenić stan silnika w jeździe i u mechanika - czy tak?
Inna sprawa jak ktoś ma udokumentowany remont silnika - ale to pomijam.
Tak jak napisałem wcześniej planuje małe przebiegi. No może przesadziłem z tym 5km dzienne - pewnie więcej. Ale tras 3-5 km będzie najwięcej. Sumarycznie rocznie nie powinienem przekraczać 3kkm.
Dlatego pomyślałem, że jeżeli autko ma 120kkm i nie było remontu to jak dla mnie może ono posłużyć jeszcze i 5 lat bez remontu - ale może się mylę?
Fakt, trochę jeszcze znalazłem informacji, ale były strasznie rozsiane po różnych postach.
Czy prawdą jest, że 700cc jest wyraźnie trwalszy niż 600cc? Piszę o benzynie. Są różne opinie.
Z tego co wyczytałem remonty mogą przypaść różnie, nawet grubo poniżej 100kkm. Ale i do 150kkm można pojeździć.
Trzeba po prostu ocenić stan silnika w jeździe i u mechanika - czy tak?
Inna sprawa jak ktoś ma udokumentowany remont silnika - ale to pomijam.
Tak jak napisałem wcześniej planuje małe przebiegi. No może przesadziłem z tym 5km dzienne - pewnie więcej. Ale tras 3-5 km będzie najwięcej. Sumarycznie rocznie nie powinienem przekraczać 3kkm.
Dlatego pomyślałem, że jeżeli autko ma 120kkm i nie było remontu to jak dla mnie może ono posłużyć jeszcze i 5 lat bez remontu - ale może się mylę?