Oglądałem dzisiaj ten egzemplarz, którego VIN podałem - wybrałem się 60km aby go oglądnąć. Niestety okazało się, że znacznie odbiega od opisu co do stanu zachowania (podane było, że super stan). Dodatkowo klimatyzacja okazała się nie działać i w zasadzie to przesądziło, że nie kupiłem go pomimo dodatkowego obniżenia ceny. Może tylko "nie dobita" ale ja w to nie wierzę. No i strasznie brudny w środku - nie wyobrażam sobie abym ja sprzedawał takie brudne auto.
Nie wiem jak wyglądają inne Smarty 18-sto letnie, ale ten był mocno pordzewiały w zawieszeniu jak na moje odczucie. Dodatkowo wiele elementów było nie podoczepiane, pourywane spinki, jakieś łatanie przewodów i wtyczek na kleju czy czymś takim, wiszące osłony pod spodem. Silnik 600cc wydawał się pracować porządnie, od góry był suchy, ale mocno zaolejony był duży, ciężki elementy widoczny od spodu auta na środku pod silnikiem - nie wiem dokładnie co to jest (pomiędzy tylnymi kołami) - ale to chyba skrzynia biegów. Miska olejowa miała korek spustowy.
No nic - szukam dalej. Tylko, że strasznie się napaliłem i nie mogę się doczekać.
Jednak teraz w grę wchodzą także Modele 451 z silnikiem 999cc
Tak z ciekawości - co to są te miedziane elementy w silniku - to chyba jakieś modyfikacje?
Nie wiem jak wyglądają inne Smarty 18-sto letnie, ale ten był mocno pordzewiały w zawieszeniu jak na moje odczucie. Dodatkowo wiele elementów było nie podoczepiane, pourywane spinki, jakieś łatanie przewodów i wtyczek na kleju czy czymś takim, wiszące osłony pod spodem. Silnik 600cc wydawał się pracować porządnie, od góry był suchy, ale mocno zaolejony był duży, ciężki elementy widoczny od spodu auta na środku pod silnikiem - nie wiem dokładnie co to jest (pomiędzy tylnymi kołami) - ale to chyba skrzynia biegów. Miska olejowa miała korek spustowy.
No nic - szukam dalej. Tylko, że strasznie się napaliłem i nie mogę się doczekać.
Jednak teraz w grę wchodzą także Modele 451 z silnikiem 999cc
Tak z ciekawości - co to są te miedziane elementy w silniku - to chyba jakieś modyfikacje?