Witam
W dniu wczorajszym zostałem zaproszony na pokaz przed premierowy nowej toyoty i oto moja opinia.
IQ nie może być konkurencją smarta z kilku powodów.
Po pierwsze nie wygląda tak ciekawie i jej deasing nie powala powiem więcej wygląda trochę nie proporcjonalnie. Moim zdaniem zbyt duże koła i za duży prześwit między kołami a błotnikiem powodują zachwianie "równowagi", jest za niska i super wygląda na zdjęciach. W środku nie jest tak dużo miejsca jak w smarcie ze względu na to, że jest niższa i poprzez zastosowanie 2 rzędu siedzeń, które i tak ( w moim przypadku a jak niektórzy wiedzą nie jestem "pudzianem") są nie przydatne, bo po odsunięciu fotela nikt na mną nie sądzie chyba, że jakiś sierściuch albo pies. Silnik (benzyna) jeździ fajnie, fajnie wkręca się na obroty i zgrabnie przyśpiesza, komfort resorowania ciut lepszy niż w smarcie. Jeśli chodzi o element na plus to skrzynia faktycznie o niebo lepsza. Podsumowując ciekawa propozycja dla pokazania się, że ma się kasę, bo cena w przedziale 58-68 tyś to trochę przegięcie, natomiast nic to nie będzie miało wspólnego z funem i z indywidualnością, jaka prezentuje smart. Cieszy tylko jeden fakt że może Mercedes weźmie pod uwagę konkurenta i poprawi np. skrzynie. Więc za to może kiedyś podziękujemy Toyocie, że rodząc IQ pomoże zebrać się w sobie Mercedesowi.
Pozdrawiam
Gantz
W dniu wczorajszym zostałem zaproszony na pokaz przed premierowy nowej toyoty i oto moja opinia.
IQ nie może być konkurencją smarta z kilku powodów.
Po pierwsze nie wygląda tak ciekawie i jej deasing nie powala powiem więcej wygląda trochę nie proporcjonalnie. Moim zdaniem zbyt duże koła i za duży prześwit między kołami a błotnikiem powodują zachwianie "równowagi", jest za niska i super wygląda na zdjęciach. W środku nie jest tak dużo miejsca jak w smarcie ze względu na to, że jest niższa i poprzez zastosowanie 2 rzędu siedzeń, które i tak ( w moim przypadku a jak niektórzy wiedzą nie jestem "pudzianem") są nie przydatne, bo po odsunięciu fotela nikt na mną nie sądzie chyba, że jakiś sierściuch albo pies. Silnik (benzyna) jeździ fajnie, fajnie wkręca się na obroty i zgrabnie przyśpiesza, komfort resorowania ciut lepszy niż w smarcie. Jeśli chodzi o element na plus to skrzynia faktycznie o niebo lepsza. Podsumowując ciekawa propozycja dla pokazania się, że ma się kasę, bo cena w przedziale 58-68 tyś to trochę przegięcie, natomiast nic to nie będzie miało wspólnego z funem i z indywidualnością, jaka prezentuje smart. Cieszy tylko jeden fakt że może Mercedes weźmie pod uwagę konkurenta i poprawi np. skrzynie. Więc za to może kiedyś podziękujemy Toyocie, że rodząc IQ pomoże zebrać się w sobie Mercedesowi.
Pozdrawiam
Gantz
życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia