Witam!
Dziękuję wszystkim znawcom za dobre porady, sugestie itp.
Jaffa - cytat: "Ja bym obstawał przy zmianie tarczki i mil na kilometry przez SD" - obcinam trochę Twoją propozycje: Wybieram wersję "na lenia" czyli wymienię skalę na kilometrową i to wszystko. Licznik jest w milach i tak może być - rzadko tam zaglądam.
Co to jest SD nie wiem - wiem co to jest LSD i mam nadzieje, ze SD jest mniej halucynogenne
Co do spotkania smartowiczow to proszę o wiadomość wcześniej - tu małe zapytanko - jak wygląda takie spotkanie skoro przyjeżdżacie każdy swoim autem - a jak z powrotem? Autobusem? Taxi? No chyba, ze jest to spotkanie tak merytoryczne, ze już nie ma czasu/sił na cos dodatkowego ))
tim13 - właśnie taką skalę jak na obrazku mam w swoim Smarcie - ale te cyferki kilometrowe są mi za małe i muszę je czytać - rzut oka nie wystarczy nawet przy zawrotnych smartowych prędkościach (!).
Teraz konsekwentnie następne pytanie: jak wybudować/zabudować nowy licznik, od czego zacząć (wiem .. wiem .. ducha nie gasić!) technicznie? Trzeba będzie zanurkować pod konsolę ?? Wyjąc fotel kierowcy? Trzeba akumulator odłączyć? Będzie jakieś lutowanie? Specjalne narzędzia? Niespodzianki? Zasadzki?
Odpowiedzi na te pytania i potem praca to będzie rozgrzewka przed zabudowaniem przekaźników "oszczędzających" manetkę świateł - grzeje się!
Dziękuję Wam za wsparcie.
Dziękuję wszystkim znawcom za dobre porady, sugestie itp.
Jaffa - cytat: "Ja bym obstawał przy zmianie tarczki i mil na kilometry przez SD" - obcinam trochę Twoją propozycje: Wybieram wersję "na lenia" czyli wymienię skalę na kilometrową i to wszystko. Licznik jest w milach i tak może być - rzadko tam zaglądam.
Co to jest SD nie wiem - wiem co to jest LSD i mam nadzieje, ze SD jest mniej halucynogenne
Co do spotkania smartowiczow to proszę o wiadomość wcześniej - tu małe zapytanko - jak wygląda takie spotkanie skoro przyjeżdżacie każdy swoim autem - a jak z powrotem? Autobusem? Taxi? No chyba, ze jest to spotkanie tak merytoryczne, ze już nie ma czasu/sił na cos dodatkowego ))
tim13 - właśnie taką skalę jak na obrazku mam w swoim Smarcie - ale te cyferki kilometrowe są mi za małe i muszę je czytać - rzut oka nie wystarczy nawet przy zawrotnych smartowych prędkościach (!).
Teraz konsekwentnie następne pytanie: jak wybudować/zabudować nowy licznik, od czego zacząć (wiem .. wiem .. ducha nie gasić!) technicznie? Trzeba będzie zanurkować pod konsolę ?? Wyjąc fotel kierowcy? Trzeba akumulator odłączyć? Będzie jakieś lutowanie? Specjalne narzędzia? Niespodzianki? Zasadzki?
Odpowiedzi na te pytania i potem praca to będzie rozgrzewka przed zabudowaniem przekaźników "oszczędzających" manetkę świateł - grzeje się!
Dziękuję Wam za wsparcie.