Gratuluję zanabycia smarta 451. Sam zaczynałem od 450 a obecnie mam 453. Uważam, że 451 lift to najładniejszy model smarta jaki wyszedł (opinia subiektywna). Nie dość, że wygląda to jest przecudowny do modzenia . Jeżeli uda Ci się go dopieścić będzie Cię cieszył w każdym elemencie. Serwis filtrowo-olejowy to podstawa. Nieważne jakiej marki olej, ważne żeby max co 10kkm wymienić. Może być 5W30, ale jak mapę na 82KM to już tylko 5W40 - 4 litry. Olej do mechanizmu różnicowego to 70W80 lub 70W90 jeżeli będziesz go ujeżdżał - ogólnie 2 litry. Filtry najlepiej Knecht lub Mann. Świece co 40kkm irydowe. Od razu spróbuj mi zarzucić dystanse na koła 2cm, zdecydowanie poprawi to trakcję. Ja jeszcze wrzuciłem springi obniżające progresywne (czyli im bardziej ją ściskasz tym bardziej jest twardsza). Jazda wtedy jest super szczególnie na autostradzie. Mój po modach leciał nawet 183km/h Jeżeli Jesteś na etapie wymiany łączników stabilizatora to polecam Polską Manufakturę z Bielska-Białej firma RAMECH, robią rewelacyjne łączniki zakuwane (u mnie latały w 451 i teraz w 453), nie zalewane plastikiem. To tak w skrócie. Poczytaj czy to mój wątek "Moja koncepcja Smarta RS" czy innych kolegów, jak i co było modzone .... to na pewno Ci dużo rozjaśni i ułatwi ..... udanej eksploatacji i frajdy z posiadania Smarta
Pozdrawiam z RS Concept
Pozdrawiam z RS Concept
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)