No i wychodzi, że miałeś obrotomierz i zegarek w wersji UK już w momencie wyjścia z fabryki. Szczegóły z opisem wysłałem Ci na priv.
A to oznacza, że albo się uszkodził, albo ktoś przy jakimś grzebaniu go odłączył.
Tak jak wspominałem, o ile dobrze pamiętam, jest podpięty do szybkościomierza. Ale czy bezpośrednio, czy przez zegarek, to już nie pamiętam. Więc jest przynajmniej kilka złączek, które mogą być wypięte / uszkodzone.
Jak będziesz dobierał się do tarczki prędkościomierza to i tak czeka Cię rozbieranie, to sobie sprawdzisz Jakiś czas temu pomagałem coś przelutować w prędkościomierzu jednemu z chłopaków od nas ze Śląska - wydaje mi się, że miał drugi uszkodzony prędkościomierz - może będzie mieć jeszcze resztki i będzie chętny pozbyć się tarczki
A to oznacza, że albo się uszkodził, albo ktoś przy jakimś grzebaniu go odłączył.
Tak jak wspominałem, o ile dobrze pamiętam, jest podpięty do szybkościomierza. Ale czy bezpośrednio, czy przez zegarek, to już nie pamiętam. Więc jest przynajmniej kilka złączek, które mogą być wypięte / uszkodzone.
Jak będziesz dobierał się do tarczki prędkościomierza to i tak czeka Cię rozbieranie, to sobie sprawdzisz Jakiś czas temu pomagałem coś przelutować w prędkościomierzu jednemu z chłopaków od nas ze Śląska - wydaje mi się, że miał drugi uszkodzony prędkościomierz - może będzie mieć jeszcze resztki i będzie chętny pozbyć się tarczki