Roadster jeździ bez problemów i nabija kilometry. Pogoda zaczyna się robić normalna, więc najwyższy czas wrócić do zajęć plenerowych. Ale do nich trzeba się przygotować.
Chyba to nie jest tylko przypadłość smartów, bo takie smycze występują w dużej ilości samochodów. A wiadomo, guma, UV, a na dodatek jeszcze opary, a czasami i nie tylko opary paliwa w parze nie idą.
Oryginał ma numer Q0008652V001000000 i występuje razem z pierścieniem na około korka.
Na szczęście Chińczycy mają sporo rozwiązań na problem Smart Center pod tytułem 'niedostępny'
I dzięki temu roadster dostał nową smycz
Nowa ma trochę cieńszą końcówkę, która wchodzi w korek. I przychodzi ze stalowymi pinami.
Myślałem, że może te piny są wgrzane, albo wklejone w korek i przymierzałem się do ich przewiercenia. Ale nie, one są po prostu bardzo mocno wciśnięte. Średnica poniżej 2 mm, więc jakby ktoś chciał rozwiercać, to trzeba mieć wiertła z dziesiętnymi milimetra.
Ale wystarczy je wypchać, od spodu korka lepiej, wyglądają, jakby część, która jest od wierzchniej strony korka miała taki minimalny kołnierz.
W związku z tym, że stare piny wypchałem, to mogłem założyć plastikowe. Ładniej wyglądają.
Koszt naprawy niższy niż puszka piwa, a czas krótszy niż 15 minut
EDIT: dobra, znalazłem to zamówienie
https://pl.aliexpress.com/item/1005005419525277.html
Ja zapłaciłem 2,9 USD, więc trochę więcej, niż puszka piwa. Ale i tak na plus w stosunku do całego korka
Pozostaje założyć na klapkę paliwa.
Przy okazji postaram się ogarnąć uszczelkę, ale w katalogu widzę, że nie występuje oddzielnie. No i będę wymieniał fartuch, w którym wisi metalowa rura wlewu paliwa. Ten już czeka od jesiennych zakupów w smart center
Jak ktoś kiedyś dobierał uszczelkę do korka do 450/452, to podzielcie się, od czego pasowała... ona ma wredny przekrój, a nawet nie umiem zwykłej okrągłej znaleźć w necie.
Chyba to nie jest tylko przypadłość smartów, bo takie smycze występują w dużej ilości samochodów. A wiadomo, guma, UV, a na dodatek jeszcze opary, a czasami i nie tylko opary paliwa w parze nie idą.
Oryginał ma numer Q0008652V001000000 i występuje razem z pierścieniem na około korka.
Na szczęście Chińczycy mają sporo rozwiązań na problem Smart Center pod tytułem 'niedostępny'
I dzięki temu roadster dostał nową smycz
Nowa ma trochę cieńszą końcówkę, która wchodzi w korek. I przychodzi ze stalowymi pinami.
Myślałem, że może te piny są wgrzane, albo wklejone w korek i przymierzałem się do ich przewiercenia. Ale nie, one są po prostu bardzo mocno wciśnięte. Średnica poniżej 2 mm, więc jakby ktoś chciał rozwiercać, to trzeba mieć wiertła z dziesiętnymi milimetra.
Ale wystarczy je wypchać, od spodu korka lepiej, wyglądają, jakby część, która jest od wierzchniej strony korka miała taki minimalny kołnierz.
W związku z tym, że stare piny wypchałem, to mogłem założyć plastikowe. Ładniej wyglądają.
Koszt naprawy niższy niż puszka piwa, a czas krótszy niż 15 minut
EDIT: dobra, znalazłem to zamówienie
https://pl.aliexpress.com/item/1005005419525277.html
Ja zapłaciłem 2,9 USD, więc trochę więcej, niż puszka piwa. Ale i tak na plus w stosunku do całego korka
Pozostaje założyć na klapkę paliwa.
Przy okazji postaram się ogarnąć uszczelkę, ale w katalogu widzę, że nie występuje oddzielnie. No i będę wymieniał fartuch, w którym wisi metalowa rura wlewu paliwa. Ten już czeka od jesiennych zakupów w smart center
Jak ktoś kiedyś dobierał uszczelkę do korka do 450/452, to podzielcie się, od czego pasowała... ona ma wredny przekrój, a nawet nie umiem zwykłej okrągłej znaleźć w necie.