Znowu podkreślę, że nie znam 454, ale normalnie nagrzewnica jest elementem układu chłodzenia. Przelatuje przez nią płyn chłodzący, krążący przez silnik i termostat, czasami też przez chłodnicę (po otwarciu termostatu).
Tak samo, jak odpowietrzanie układu chłodzenia wykonuje się z włączonym ogrzewaniem (żeby usunąć też powietrze z tej części układu), tak i czyszczenie / płukanie powinno odbywać się razem.
EDIT:
wg tego schematu pomiędzy silnikiem a nagrzewnicą masz dwa przewody:
https://www.ilcats.ru/smart/?function=ge...anguage=en
Tu masz jeszcze drugi schemat z widocznym wymiennikiem:
https://www.ilcats.ru/smart/?function=ge...anguage=en
Może pozwoli Ci to zlokalizować przewody i ich króćce.
Tak samo, jak odpowietrzanie układu chłodzenia wykonuje się z włączonym ogrzewaniem (żeby usunąć też powietrze z tej części układu), tak i czyszczenie / płukanie powinno odbywać się razem.
EDIT:
wg tego schematu pomiędzy silnikiem a nagrzewnicą masz dwa przewody:
https://www.ilcats.ru/smart/?function=ge...anguage=en
Tu masz jeszcze drugi schemat z widocznym wymiennikiem:
https://www.ilcats.ru/smart/?function=ge...anguage=en
Może pozwoli Ci to zlokalizować przewody i ich króćce.