@obwd-crash i to jest bardzo cenna uwaga. Dziękuję!
Tym bardziej z chęcią zrobiłbym więc przymiarkę na sucho, na czyimś samochodzie. Dziwne, że producent nie zrobił maskowanych otworów. Przysłowiowe sto lat temu w fordach i o ile dobrze pamiętam renault było tak, że w miejscach mocowania bagażnika były otwory. Zaklejone / zatkane plastikiem, polakierowane. Jak człowiek nie korzystał, to nie miał dziur, a jak korzystał, to odtykał / wydłubywał maź i miał gotowe
W związku z tym, że trzeba wiercić, czy poza metodą mocowania bagażniki różnią się na przykład położeniem? kątem pochylenia? Macie wiedzę w tej kwestii?
Czy istnieje jakiś szablon montażu w cabrio, żeby wiedzieć, gdzie to otwory należy wywiercić? Znalazłem instrukcję na Evilution, ale pytania i tak są aktualne.
Pytanie drugie i trzecie z poprzedniego posta zostają aktualne.
Tym bardziej z chęcią zrobiłbym więc przymiarkę na sucho, na czyimś samochodzie. Dziwne, że producent nie zrobił maskowanych otworów. Przysłowiowe sto lat temu w fordach i o ile dobrze pamiętam renault było tak, że w miejscach mocowania bagażnika były otwory. Zaklejone / zatkane plastikiem, polakierowane. Jak człowiek nie korzystał, to nie miał dziur, a jak korzystał, to odtykał / wydłubywał maź i miał gotowe
W związku z tym, że trzeba wiercić, czy poza metodą mocowania bagażniki różnią się na przykład położeniem? kątem pochylenia? Macie wiedzę w tej kwestii?
Czy istnieje jakiś szablon montażu w cabrio, żeby wiedzieć, gdzie to otwory należy wywiercić? Znalazłem instrukcję na Evilution, ale pytania i tak są aktualne.
Pytanie drugie i trzecie z poprzedniego posta zostają aktualne.