Jestem szczęśliwym posiadaczem 451 z mhd. Jak wiesz trzeba jeździć na światłach. Krótkie 2x55W, tył 2x5W, postojówki, 2x5W, podświetlenie deski powiedzmy ok 5W, oświetlenie tablicy 2x5W. Razem circa 150W + dmuchawa, radio etc. Przy każdym zatrzymaniu na światłach, to wszystko żre z akumulatora + ruszanie.
Ile według Ciebie wytrzyma w takich warunkach akumulator i jak często trzeba go doładowywać?
Oczywiście mogę za każdym razem wyłacząć tryb ECO, tylko idąc Twoim tokiem rozumowania, skoro go zrobiono to po co go wyłączać?
Sprawa ledów załatwia wszystko - jeżdżę na ECO i ni muszę non-stop doładowywać akumulatora - tyle praktyki.
A reszta, to co jest najważniejsze - to nam sprawia FRAJDĘ.
BEZCENNE - za resztę zapłacisz MasterCard
Ile według Ciebie wytrzyma w takich warunkach akumulator i jak często trzeba go doładowywać?
Oczywiście mogę za każdym razem wyłacząć tryb ECO, tylko idąc Twoim tokiem rozumowania, skoro go zrobiono to po co go wyłączać?
Sprawa ledów załatwia wszystko - jeżdżę na ECO i ni muszę non-stop doładowywać akumulatora - tyle praktyki.
A reszta, to co jest najważniejsze - to nam sprawia FRAJDĘ.
BEZCENNE - za resztę zapłacisz MasterCard
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus