no i znalazła się przyczyna owalizacji bębnów
peknięte kółko zębate ABSu spowodowało odkształcenie bębna.
wymiana kółka plus obstukanie porządnie bębna z rdzy zaowocowało po dystansie 1kkm spadkiem pulsacji tylnego prawego hamulca - wniosek bęben wraca do pierwotnego okrągłego kształtu i wszystko jest dobrze teraz z hamulcami. Okładziny są nadal grube a bębny wykazują minimalne zuzycie (0,3mm na średnicy)
peknięte kółko zębate ABSu spowodowało odkształcenie bębna.
wymiana kółka plus obstukanie porządnie bębna z rdzy zaowocowało po dystansie 1kkm spadkiem pulsacji tylnego prawego hamulca - wniosek bęben wraca do pierwotnego okrągłego kształtu i wszystko jest dobrze teraz z hamulcami. Okładziny są nadal grube a bębny wykazują minimalne zuzycie (0,3mm na średnicy)