Witam.
Posiadam od kliku dni Smarta, który jednak wymaga trochę pracy. Dużą pomocą jest przedmiotowe forum, które sprawia, że nie trzeba "wyważać otwartych drzwi " WIELKIE dzięki i DZIEŃ DOBRY
Jednym z pierwszych tematów jakim muszę się zająć to metaliczne walenie z pod konsoli licznika.
Kierownica chodzi lekko na postoju i podczas jazdy ale te walenie to jak wjadę w dziurę to aż na rękach czuć.
Tu moje pierwsze pytanie... czy dobrze wyczytałem z forum, że to wina krzyżak w kolumnie kierownicy??
Planuje kupić na szrocie kolumnę, spróbować zregenerować, a następnie w wolnej chwili zamontować.
Proszę o podpowiedz?
1. który krzyżak, jest powodem tego walenia?? (czerwony czy zielony ze zdjęcia)
2. czy kolumna od 450 pasuje do 451??
3. czy trzymając kolumnę w dłoni można stwierdzić czy ma luzy czy nie?? chodzi mi o łatwą diagnozę sprawności kolumny kupując na szrocie.
4. czy do wyjęcia kolumny trzeba będzie zdemontować cała deskę rozdzielczą czy tylko tą cześć z pod kierownicy??
Z góry dziękuje za podpowiedz.
Posiadam od kliku dni Smarta, który jednak wymaga trochę pracy. Dużą pomocą jest przedmiotowe forum, które sprawia, że nie trzeba "wyważać otwartych drzwi " WIELKIE dzięki i DZIEŃ DOBRY
Jednym z pierwszych tematów jakim muszę się zająć to metaliczne walenie z pod konsoli licznika.
Kierownica chodzi lekko na postoju i podczas jazdy ale te walenie to jak wjadę w dziurę to aż na rękach czuć.
Tu moje pierwsze pytanie... czy dobrze wyczytałem z forum, że to wina krzyżak w kolumnie kierownicy??
Planuje kupić na szrocie kolumnę, spróbować zregenerować, a następnie w wolnej chwili zamontować.
Proszę o podpowiedz?
1. który krzyżak, jest powodem tego walenia?? (czerwony czy zielony ze zdjęcia)
2. czy kolumna od 450 pasuje do 451??
3. czy trzymając kolumnę w dłoni można stwierdzić czy ma luzy czy nie?? chodzi mi o łatwą diagnozę sprawności kolumny kupując na szrocie.
4. czy do wyjęcia kolumny trzeba będzie zdemontować cała deskę rozdzielczą czy tylko tą cześć z pod kierownicy??
Z góry dziękuje za podpowiedz.