maciek11 pisał(a)):
Bzdura-każde jest inny i nie ma reguły. Nie jesteś w stanie okreslić jak bardzo posunięte jest zmęczenie materiału.
w 100% nigdy się nie dowiesz i dlatego napisałem że jak masz od początku prowadzony bilans sprzęgła to wiesz ile przejechało i mniej więcej wiesz czego się spodziewać.
to chyba logiczne ze jak znasz przebieg tego sprzegla to wiesz czego mozesz sie spodziewac bez diagnozy komputerowej oraz adaptacji i innych bezsensownych pierdol
dlugo ciepliwie czekalem i obserwowalem prace i poczynania "SMART SERVISU" i doszedlem do jednego wniosku ,
szczytem bezczelnosci jest wziac auto od klienta do naprawy, pochwalic sie doswiadczeniem ktorego sie nie posiada,przeprowadzac eksperymenty i nieudolne naprawy,narazic na kosztowne naprawy (u innych mechanikow),wziac duze pieniadze za naprawe a po wszystkim nie przyznac sie do bledu zwrotu nieslusznie pobranego honorarium oraz co najwazniejsze slowa "przepraszam"
Bzdura-każde jest inny i nie ma reguły. Nie jesteś w stanie okreslić jak bardzo posunięte jest zmęczenie materiału.
w 100% nigdy się nie dowiesz i dlatego napisałem że jak masz od początku prowadzony bilans sprzęgła to wiesz ile przejechało i mniej więcej wiesz czego się spodziewać.
to chyba logiczne ze jak znasz przebieg tego sprzegla to wiesz czego mozesz sie spodziewac bez diagnozy komputerowej oraz adaptacji i innych bezsensownych pierdol
dlugo ciepliwie czekalem i obserwowalem prace i poczynania "SMART SERVISU" i doszedlem do jednego wniosku ,
szczytem bezczelnosci jest wziac auto od klienta do naprawy, pochwalic sie doswiadczeniem ktorego sie nie posiada,przeprowadzac eksperymenty i nieudolne naprawy,narazic na kosztowne naprawy (u innych mechanikow),wziac duze pieniadze za naprawe a po wszystkim nie przyznac sie do bledu zwrotu nieslusznie pobranego honorarium oraz co najwazniejsze slowa "przepraszam"