więc mój przed programem 700cm 61 kM
jazda mieszana, ale głównie po mieście - 5,8l/100
jazda na trasie 110-120 5,5 l/100
po programie na 84kM bez filtra K&N
jazda mieszana po miescie - 6,5 l/100 głównie z otwartym dachem (zmienia opór powietrza więc i pali więcej)
jazda na trasie 110-130 - 6,3 l/100
po programie z filtrem i naganiaczem "Przemo style"
jeszcze faza testów, ale na pierwszej kropce już widzę róznice o jakieś 17 km czyli 157 (przedtem 140), ale tym się nie sugeruję bo z tym czujnikiem bywa różnie.
Co mogę ci doradzić kolezanko to koniecznie w tej 700 sprawdzaj poziom oleju. moj niestety żre od jakiegos czasu tego oleju troche, i od tamtej pory tez jakoś więcej zaczął palić. prawdopodobnie albo turbina, albo pierscienie beda do wymiany, ale co - to się okaże jak padnie ;-], dodatkowo pada nam sprzęgło więc jest bajka (on ma szczęscie ze go lubie inaczej z cabrio prezentował by się świetny grill) wczesniej nie robie nic nauczona poprzednim, w którym wymieniono wszystko zanim cokolwiek całkiem umarło.
jazda mieszana, ale głównie po mieście - 5,8l/100
jazda na trasie 110-120 5,5 l/100
po programie na 84kM bez filtra K&N
jazda mieszana po miescie - 6,5 l/100 głównie z otwartym dachem (zmienia opór powietrza więc i pali więcej)
jazda na trasie 110-130 - 6,3 l/100
po programie z filtrem i naganiaczem "Przemo style"
jeszcze faza testów, ale na pierwszej kropce już widzę róznice o jakieś 17 km czyli 157 (przedtem 140), ale tym się nie sugeruję bo z tym czujnikiem bywa różnie.
Co mogę ci doradzić kolezanko to koniecznie w tej 700 sprawdzaj poziom oleju. moj niestety żre od jakiegos czasu tego oleju troche, i od tamtej pory tez jakoś więcej zaczął palić. prawdopodobnie albo turbina, albo pierscienie beda do wymiany, ale co - to się okaże jak padnie ;-], dodatkowo pada nam sprzęgło więc jest bajka (on ma szczęscie ze go lubie inaczej z cabrio prezentował by się świetny grill) wczesniej nie robie nic nauczona poprzednim, w którym wymieniono wszystko zanim cokolwiek całkiem umarło.