Nie wiem jak wygląda tow Smarcie, ale w jednym z moich poprzednich aut też spadała dźwigienka z kulki.
Rozwiązanie problemu było dość proste. Przez uchwyt spadajacej dźwigienki w osi kulki wywierciłem otwór by od zewnętrz dźwigieniki wkręcić wkręt/śrubkę z podkładką trzymającą w całości połączenie a dające zarazem mozliwość obracania się dźwigienki względem kulki. Niestety nie mam tego auta by zrobić zdjęcie jak wyglądało to rozwiązanie, działało to przez ponad 5 lat do chwili aż auto "odeszło do krainy wiecznych łowów".
Rozwiązanie problemu było dość proste. Przez uchwyt spadajacej dźwigienki w osi kulki wywierciłem otwór by od zewnętrz dźwigieniki wkręcić wkręt/śrubkę z podkładką trzymającą w całości połączenie a dające zarazem mozliwość obracania się dźwigienki względem kulki. Niestety nie mam tego auta by zrobić zdjęcie jak wyglądało to rozwiązanie, działało to przez ponad 5 lat do chwili aż auto "odeszło do krainy wiecznych łowów".
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!