Już się tłumaczę ze swojego zdania.
Jak wiecie miałem wielką przyjemność rozmowy z Panem Leo który jest konstruktorem silnika CDI do smarta i wspólnie doszliśmy do wniosków, że tuning tego silnika zawsze odbija się na jego żywotności. Oczywiście nie neguje podjętych decyzji przez Łysego, Rogasa czy PKO ja tylko mówie o tym, że zawsze w tyle głowy musimy mieć świadomość tego, że dajemy naszemu silniczkowi większy wycisk i, że może się coś zwalić. Jesli mamy taką świadomość to czemu nie!!! Wiem również że w przypadku w/w pilnujecie wymian oleju, filtów itd co też ma wpływ na bez awaryjną eksploatacje.
Ja również odnosiłem się do sytuacji Plesniaka i stwierdziłem, że w tym przypadku (ja osobiście) wolałbym zainwestować w dolot i tłumik a podjęcie decyzji co do tuningu zostawiłbym do Ricione. Pojeździsz ocenisz i wtedy zdecydujesz. Co dyście nie mieli za swoimi plecami to i tak Was lubie i szanuje hahahahaha
PZD i powodzenia
Jak wiecie miałem wielką przyjemność rozmowy z Panem Leo który jest konstruktorem silnika CDI do smarta i wspólnie doszliśmy do wniosków, że tuning tego silnika zawsze odbija się na jego żywotności. Oczywiście nie neguje podjętych decyzji przez Łysego, Rogasa czy PKO ja tylko mówie o tym, że zawsze w tyle głowy musimy mieć świadomość tego, że dajemy naszemu silniczkowi większy wycisk i, że może się coś zwalić. Jesli mamy taką świadomość to czemu nie!!! Wiem również że w przypadku w/w pilnujecie wymian oleju, filtów itd co też ma wpływ na bez awaryjną eksploatacje.
Ja również odnosiłem się do sytuacji Plesniaka i stwierdziłem, że w tym przypadku (ja osobiście) wolałbym zainwestować w dolot i tłumik a podjęcie decyzji co do tuningu zostawiłbym do Ricione. Pojeździsz ocenisz i wtedy zdecydujesz. Co dyście nie mieli za swoimi plecami to i tak Was lubie i szanuje hahahahaha
PZD i powodzenia
życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia