Wiem, że post jest stary, wręcz antyczny ale ciekawi mnie finał, bo ma podobnie.
Smart ForTwo 0,8 CDI 2003 z przebiegiem 146 tys, po pełnym serwisie olejowo - filtrowym.
Na mieście auto zmienia biegi idealnie, ale po dłuższej (30-45 minut) jeździe poza miastem z prędkościami 70-110km/h skrzynia ładnie zrzuci bieg ale potem już zostanie na tym do którego akurat zredukowała, jeżeli to 1 to będzie trzymać na 1 a jeżeli np. 3 to będzie tam wisiał, nie podbije w trybie A, co najwyżej możne jeszcze zredukować, ale ręcznie pięknie ładnie podbija. Ponowny rozruch auta nic nie zmienia, biegi się nie podbijają.
Po jakimś czasie efekty ustępują i w trybie A jest wszystko ładnie.
Bieg 1 i R wchodzą ładnie, nic nie szarpie, auto ładnie podjeżdża na wysoki krawężnik.
Smart ForTwo 0,8 CDI 2003 z przebiegiem 146 tys, po pełnym serwisie olejowo - filtrowym.
Na mieście auto zmienia biegi idealnie, ale po dłuższej (30-45 minut) jeździe poza miastem z prędkościami 70-110km/h skrzynia ładnie zrzuci bieg ale potem już zostanie na tym do którego akurat zredukowała, jeżeli to 1 to będzie trzymać na 1 a jeżeli np. 3 to będzie tam wisiał, nie podbije w trybie A, co najwyżej możne jeszcze zredukować, ale ręcznie pięknie ładnie podbija. Ponowny rozruch auta nic nie zmienia, biegi się nie podbijają.
Po jakimś czasie efekty ustępują i w trybie A jest wszystko ładnie.
Bieg 1 i R wchodzą ładnie, nic nie szarpie, auto ładnie podjeżdża na wysoki krawężnik.