Metalowe fragmenty łańcuszka napędu i zębatki pompy olejowej zniszczyły wnętrze pompy w której pracują koła zębate pompy (głębokie widoczne rysy). Metalowe fragmenty wpadały bezpośrednio do miski olejowej a sito smoka ma otwory 2,5 mm. Niektórym metalowym elementom udało się z olejem dotrzeć do wnętrza pompy a zatrzymały się dopiero na filtrze. Wielce prawdopodobną przyczyną takiego zdarzenia było prawdopodobnie odwrotne założenie zębatki napędzającej łańcuszek pompy na wale głównym czyli obrócono ją o 180 stopni. Było więc inne odsadzenie od bloku silnika. (da się). Wtedy koła łańcuchowe nie pracowały w jednej płaszczyźnie i łańcuszek nie przenosił napędu osiowo. Trwało to 5 lat. Część opiłków pozostała w misce olejowej a te mniejsze cząstki z olejem osadziły się na filtrze i były usuwane przy kolejnych wymianach oleju. Te najdrobniejsze trafiły z olejem za filtr do układu smarowania i panewek.
życie jest piękne