No to i ja się pochwalę
Dokonałem adaptacji sprzęgła, bo nie minął jeszcze przebieg typowy dla wymiany sprzęgła, a nawiedził mnie "hamburger zagłady" - 3 kreski.
Wcześniej już, przy rozgrzanym aucie zdarzały się małe "kangurki" a także szarpnięcia przy zmianie biegów, a dalsza jazda w takim stanie, groziłaby uszkodzeniem poduszki środkowej silnika, wymienionej około 10 tys. km wstecz.
Adaptacji nie robiłem od wymiany sprzęgła czyli od około 100 tys.km
Dokonałem tego mechanicznie - bez SD, demontując wysprzęglik-aktuator, przemywając go benzyną i smarując smarem litowym, a następnie montując.
Różnica w usytuowaniu wysprzęglika to około 5mm. Teraz auto startuje i zmienia biegi miękko, nawet gdy jest rozgrzane.
Dokonałem adaptacji sprzęgła, bo nie minął jeszcze przebieg typowy dla wymiany sprzęgła, a nawiedził mnie "hamburger zagłady" - 3 kreski.
Wcześniej już, przy rozgrzanym aucie zdarzały się małe "kangurki" a także szarpnięcia przy zmianie biegów, a dalsza jazda w takim stanie, groziłaby uszkodzeniem poduszki środkowej silnika, wymienionej około 10 tys. km wstecz.
Adaptacji nie robiłem od wymiany sprzęgła czyli od około 100 tys.km
Dokonałem tego mechanicznie - bez SD, demontując wysprzęglik-aktuator, przemywając go benzyną i smarując smarem litowym, a następnie montując.
Różnica w usytuowaniu wysprzęglika to około 5mm. Teraz auto startuje i zmienia biegi miękko, nawet gdy jest rozgrzane.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!