Witam.
Co zrobiłem? Najważniejsze to go kupiłem, już od 2 miesięcy. No i duuuzo zrobiłem. A jeszcze więcej przedemna.
Po zakupie:
Wymiana oleju w CDI z filtrem, piasta z łożyskiem tył-używka, naprawa ręcznego poprzez regulacje rozpieraka szczęk, filtr powietrza i akumulator, demontaż przecwmgielnych, naprawione tylne odboje i sprężyny, wymiana przewodu hamulcowego (pozostałe w planach) no i na koniec przeglad - wynik pozytywny.
Obecnie jest zrobione:
Wymienione świece Żarowe, zaślepiony egr, zamontowane radio z Bt, umyty silnik, naprawione gumy tylnych amorów, zdjęte nakładki progów, sprawdzona turbina, pomalowane bębny, nasmarowane sworznie i galki, a i kupione koła letnie, ale jakieś dziwne. Przód 4.5" et22, tył 5.5" et23, coś dziwnego bo obiera tył. Może to też przednie felgi?
Do zrobienia:
Zamontować dzienne zrobione z przecwmgielnych, wymienić pozostałe przewody hamulcowe, sprawdzić i wymienić sworznie i tuleje gumowe, wyczyścić i pomalować tarcze, wypolerować reflektory, wyciszyć podłogę, poduszka silnika.
Najważniejsze - zrobić naprawy blacharskie, nowe blaszane progi i inne dziury, pomalowac i zakonserwować.
Potem ogarnąć estetykę paneli - kolor i połysk.
To tyle, pozdrawiam, Tomasz.
PS. Doradźcie co jeszcze sprawdzić, naprawić.
Co zrobiłem? Najważniejsze to go kupiłem, już od 2 miesięcy. No i duuuzo zrobiłem. A jeszcze więcej przedemna.
Po zakupie:
Wymiana oleju w CDI z filtrem, piasta z łożyskiem tył-używka, naprawa ręcznego poprzez regulacje rozpieraka szczęk, filtr powietrza i akumulator, demontaż przecwmgielnych, naprawione tylne odboje i sprężyny, wymiana przewodu hamulcowego (pozostałe w planach) no i na koniec przeglad - wynik pozytywny.
Obecnie jest zrobione:
Wymienione świece Żarowe, zaślepiony egr, zamontowane radio z Bt, umyty silnik, naprawione gumy tylnych amorów, zdjęte nakładki progów, sprawdzona turbina, pomalowane bębny, nasmarowane sworznie i galki, a i kupione koła letnie, ale jakieś dziwne. Przód 4.5" et22, tył 5.5" et23, coś dziwnego bo obiera tył. Może to też przednie felgi?
Do zrobienia:
Zamontować dzienne zrobione z przecwmgielnych, wymienić pozostałe przewody hamulcowe, sprawdzić i wymienić sworznie i tuleje gumowe, wyczyścić i pomalować tarcze, wypolerować reflektory, wyciszyć podłogę, poduszka silnika.
Najważniejsze - zrobić naprawy blacharskie, nowe blaszane progi i inne dziury, pomalowac i zakonserwować.
Potem ogarnąć estetykę paneli - kolor i połysk.
To tyle, pozdrawiam, Tomasz.
PS. Doradźcie co jeszcze sprawdzić, naprawić.