Witam. Rożnica moich felg tylnych w moim W450 to ET=-1 (oryginał) oraz obecnych ET=22 to 23 mm.
Planuję wykonać dystanse w robocie o grubości 20-23mm, lecz zastanawiam się czy zastosować długie śruby, czy dystanse przykręcane, a do nich przykręcane koła. Jeśli przykręciłem obecne koła z W451 (ET22) to ocierała opona tylko na zakrętkach o kielich tylnego amortyzatora.
Teraz tymczasowo zastosowałem dystanse blaszane 4mm i nic nie ociera. Oczywiście jest to rozwiązanie tymczasowe, na dojazdy po mieście.
Większy problem mam z linkami klamek - bo dziś rano był mróz i klamka się zablokowała - zmarzła linka. No i musiałem jechać i trzymać drzwi od środka - ale tylko na dojazd do garażu.Muszę ja nasmarować jakimś specjalnym środkiem , lub dołożyć dodatkową sprężynę do rygla. macie na to jakieś sposoby?
No i czekam na pogodę aby zrobić blacharkę - ach te zgnite progi i całość podłogi zakonserwować.
Pozdrawiam, Tomasz.
Planuję wykonać dystanse w robocie o grubości 20-23mm, lecz zastanawiam się czy zastosować długie śruby, czy dystanse przykręcane, a do nich przykręcane koła. Jeśli przykręciłem obecne koła z W451 (ET22) to ocierała opona tylko na zakrętkach o kielich tylnego amortyzatora.
Teraz tymczasowo zastosowałem dystanse blaszane 4mm i nic nie ociera. Oczywiście jest to rozwiązanie tymczasowe, na dojazdy po mieście.
Większy problem mam z linkami klamek - bo dziś rano był mróz i klamka się zablokowała - zmarzła linka. No i musiałem jechać i trzymać drzwi od środka - ale tylko na dojazd do garażu.Muszę ja nasmarować jakimś specjalnym środkiem , lub dołożyć dodatkową sprężynę do rygla. macie na to jakieś sposoby?
No i czekam na pogodę aby zrobić blacharkę - ach te zgnite progi i całość podłogi zakonserwować.
Pozdrawiam, Tomasz.