Witam.
Ja postawiłem swojego smarcika na klockach.
Wymieniłem przewody hydrauliczne, krzyżak w kierownicy (bez wyjmowania kolumny), dorobiłem dystanse na tył.
Wyjąłem skrzynię aby naprawić łapę sprzęgła i sprawdzić sprzęgło.
Przy okazji wyjąłem przednią poduszkę (zerwana) i pokleiłem.
Teraz naprawiam dziurę w łapie.
Potem poskładać i nowy olej (2x) i jeszcze dużo innych prac mnie czeka.
Pozdrawiam i życzcie mi cierpliwości.
Edit: jeszcze pierścienie ABS i gumy na półośkę i jeszcze uszczelnić pompę paliwa w CDI.
Edit 2: właśnie "wyczyściłem" EGR - jak widać na zdjęciach. Wyczyściłem do "zera".
Ps. Tak dla niewtajemniczonych w konstrukcję tego elementu, to usunąłem z wnętrza całe bebechy EGR, a całość przelotu wytoczyłem do pełnej średnicy, tak .że nie ma w środku w otworze już żadnych zbędnych przegród zmniejszających prześwit.
Ja postawiłem swojego smarcika na klockach.
Wymieniłem przewody hydrauliczne, krzyżak w kierownicy (bez wyjmowania kolumny), dorobiłem dystanse na tył.
Wyjąłem skrzynię aby naprawić łapę sprzęgła i sprawdzić sprzęgło.
Przy okazji wyjąłem przednią poduszkę (zerwana) i pokleiłem.
Teraz naprawiam dziurę w łapie.
Potem poskładać i nowy olej (2x) i jeszcze dużo innych prac mnie czeka.
Pozdrawiam i życzcie mi cierpliwości.
Edit: jeszcze pierścienie ABS i gumy na półośkę i jeszcze uszczelnić pompę paliwa w CDI.
Edit 2: właśnie "wyczyściłem" EGR - jak widać na zdjęciach. Wyczyściłem do "zera".
Ps. Tak dla niewtajemniczonych w konstrukcję tego elementu, to usunąłem z wnętrza całe bebechy EGR, a całość przelotu wytoczyłem do pełnej średnicy, tak .że nie ma w środku w otworze już żadnych zbędnych przegród zmniejszających prześwit.