Witam,
Smart ForTwo z 2000 roku. 0,6benzyna.
Podczas jazdy po przekroczeniu 50 km/h zaczyna mrugać lampka od kontroli trakcji.(sucha nawierzchnia) Mruga kilka razy na minutę w losowych odstępach. Najgorsze jest to, że podczas hamowania (również sucho) pod koniec gdy już prawie się zatrzymuje załącza się abs. Prawie za każdym razem. Zdarzyło się również, że musiałem walczyć z pedałem hamulca aby nie uderzyć w poprzedzające auto choć drogi do hamowania było wiele załączał się abs i auto prawie nie hamowało. Sprawdziłem zębatki w tylnych kołach. Okazało się, że lewa zębatka posiada wszystkie zęby dookoła a prawa ma przerwę. Przerwa ta jednak wygląda na fabryczną a nie na wyłamane zęby. Pytanie - Czy u was podobnie wygląda ta zębatka i czy może ktoś z Was wie co może być przyczyną takiego zachowania abs?
Smart ForTwo z 2000 roku. 0,6benzyna.
Podczas jazdy po przekroczeniu 50 km/h zaczyna mrugać lampka od kontroli trakcji.(sucha nawierzchnia) Mruga kilka razy na minutę w losowych odstępach. Najgorsze jest to, że podczas hamowania (również sucho) pod koniec gdy już prawie się zatrzymuje załącza się abs. Prawie za każdym razem. Zdarzyło się również, że musiałem walczyć z pedałem hamulca aby nie uderzyć w poprzedzające auto choć drogi do hamowania było wiele załączał się abs i auto prawie nie hamowało. Sprawdziłem zębatki w tylnych kołach. Okazało się, że lewa zębatka posiada wszystkie zęby dookoła a prawa ma przerwę. Przerwa ta jednak wygląda na fabryczną a nie na wyłamane zęby. Pytanie - Czy u was podobnie wygląda ta zębatka i czy może ktoś z Was wie co może być przyczyną takiego zachowania abs?