Hej,
Właśnie wróciłem z Berlina. Najogólniejsze wrażenie: profesjonalne podejście do klienta od samego początku czyli wypełnienia formularza zgłoszeniowego na stronie www. Oddzwoniła pani z obsługi telefonicznej i PO POLSKU umówiła się ze mną na konkretny termin (nie było problemu z tym, żebym przyjechał do serwisu o 6:30 rano!). Do momentu samego przyjazdu jeszcze kilka razy telefonicznie konsultowałem szczegóły wizyty, widać tu doskonałą opiekę nad klientem. Na miejscu poczęstowano mnie poranną kawą, ale był spory problem z językiem. Nie znam niemieckiego, a obsługa niestety średnio sobie dawała radę po angielsku. Szkoda, bo udostępniając www jak i sam formularz zgłoszeniowy w języku angielskim powinni mieć kogoś z kim można się bez problemu dogadać. W każdym razie umyty samochód na drugi dzień czekał na odbiór w podziemnym garażu z dostępem na kartę magnetyczną. Wymienili olej i filtr oleju. Nie zmieniali filtra powietrza, ale widocznie nie było potrzeby. Czarno na białym dostałem wypisane co jest w aucie do zrobienia. Generalnie ma się ten komfort psychiczny, że oddaje się auto ludziom, których nie trzeba kontrolować. Nie zawiodłem się i polecam wszystkim. Dzięki kasiunqa za rozwianie wątpliwości
Właśnie wróciłem z Berlina. Najogólniejsze wrażenie: profesjonalne podejście do klienta od samego początku czyli wypełnienia formularza zgłoszeniowego na stronie www. Oddzwoniła pani z obsługi telefonicznej i PO POLSKU umówiła się ze mną na konkretny termin (nie było problemu z tym, żebym przyjechał do serwisu o 6:30 rano!). Do momentu samego przyjazdu jeszcze kilka razy telefonicznie konsultowałem szczegóły wizyty, widać tu doskonałą opiekę nad klientem. Na miejscu poczęstowano mnie poranną kawą, ale był spory problem z językiem. Nie znam niemieckiego, a obsługa niestety średnio sobie dawała radę po angielsku. Szkoda, bo udostępniając www jak i sam formularz zgłoszeniowy w języku angielskim powinni mieć kogoś z kim można się bez problemu dogadać. W każdym razie umyty samochód na drugi dzień czekał na odbiór w podziemnym garażu z dostępem na kartę magnetyczną. Wymienili olej i filtr oleju. Nie zmieniali filtra powietrza, ale widocznie nie było potrzeby. Czarno na białym dostałem wypisane co jest w aucie do zrobienia. Generalnie ma się ten komfort psychiczny, że oddaje się auto ludziom, których nie trzeba kontrolować. Nie zawiodłem się i polecam wszystkim. Dzięki kasiunqa za rozwianie wątpliwości
Charly
"You can tell people you drive a mid-engine, rear wheel drive, turbocharged, convertible Mercedes-Benz" - Jeremy Clarkson
"You can tell people you drive a mid-engine, rear wheel drive, turbocharged, convertible Mercedes-Benz" - Jeremy Clarkson