Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

DUMP VALVE (POP - OFF VENTIL )

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
DUMP VALVE (POP - OFF VENTIL )
#4
 Gość 
Hallo ze jak;

Dump valve nie jest do tego by zapewniac doladownie na niskich obrotach tylko zeby podtrzymac turbo przy zmianie biegow.
Noramlnie kiedy zmieniasz biegi turbo zwalnia bo silnik nie ma zapotrzebownia na tyle powietrza ile ono dostarcza. W tej chwili otwiera sie dump valve ktory spuszcza (z sykiem ) nadmiar powietrza pozwalajac dalej sie krecic bez problemu turbinie i po zalozeniu biegu nie musi sie ona napedzac tylko o wiele szybcie zapewnia pelne doladownie.

Niestety wiele osob z zamontowanym zaworem narzeka ze zawor chlapie do komory silnika olejem ktory jest w powietrzu z turbo

BTW Turbo w silniku 698 zalacza sie przy 2200 rpm

<small>[ Edytowane przez xsherlock dnia 2004/01/30 14:54:50 ]</small>
 Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
DUMP VALVE (POP - OFF VENTIL ) - przez Gość - 13.01.2004, 06:34
Re: DUMP VALVE (POP - OFF VENTIL ) - przez Gość - 13.01.2004, 13:49
Re: DUMP VALVE (POP - OFF VENTIL ) - przez Gość - 13.01.2004, 17:42
Re: DUMP VALVE (POP - OFF VENTIL ) - przez Gość - 30.01.2004, 14:53
Re: DUMP VALVE (POP - OFF VENTIL ) - przez Gość - 02.02.2004, 19:18
Re: DUMP VALVE (POP - OFF VENTIL ) - przez Gość - 02.02.2004, 22:15
Re: DUMP VALVE (POP - OFF VENTIL ) - przez Gość - 10.03.2004, 12:26
Re: DUMP VALVE (POP - OFF VENTIL ) - przez Gość - 13.03.2004, 22:31



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu