Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

DUMP VALVE (POP - OFF VENTIL )

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
DUMP VALVE (POP - OFF VENTIL )
#5
 Gość 
1) 2200 rpm-zgadza się
2) Dump valve ma po prostu za zadanie zmniejszyć bezwładnośc turbiny (działa także przy wyłączaniu silnika-nie trzeba tyle czekać)
3) jeżeli z zaworu leci dużo oleju (może lecieć,ale powinny byc to ilości wogóle,albo ledwie,ledwie zauważalne) to sprawdź turbine...może się już kończy
4) Dump valve nie jest podtrzymaniem turbo.Podtrzymanie turbo to bezpośredni wtrysk (i wybuch) paliwa do kolektora wydechowego w celu podniesienia cisnienia spalin ,co z kolei pozwala na utrzymania trubiny na wysokich obrotach mimo odjęcia gazu.Tylko do zastosowania w samochodach rajdowych-killing me (turbo) softly.
5) "W tej chwili otwiera sie dump valve ktory spuszcza (z sykiem ) nadmiar powietrza pozwalajac dalej sie krecic bez problemu turbinie i po zalozeniu biegu nie musi sie ona napedzac tylko o wiele szybcie zapewnia pelne doladownie."
..trochę sam sobie przeczysz.Pierwsza część jest prawdziwa...do "i"
 Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
DUMP VALVE (POP - OFF VENTIL ) - przez Gość - 13.01.2004, 06:34
Re: DUMP VALVE (POP - OFF VENTIL ) - przez Gość - 13.01.2004, 13:49
Re: DUMP VALVE (POP - OFF VENTIL ) - przez Gość - 13.01.2004, 17:42
Re: DUMP VALVE (POP - OFF VENTIL ) - przez Gość - 30.01.2004, 14:53
Re: DUMP VALVE (POP - OFF VENTIL ) - przez Gość - 02.02.2004, 19:18
Re: DUMP VALVE (POP - OFF VENTIL ) - przez Gość - 02.02.2004, 22:15
Re: DUMP VALVE (POP - OFF VENTIL ) - przez Gość - 10.03.2004, 12:26
Re: DUMP VALVE (POP - OFF VENTIL ) - przez Gość - 13.03.2004, 22:31



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu