No i to są jakieś konkrety. Wg mnie najtańszy w zakupie będzie 450. Ale czy tańszy w eksploatacji to już z tym jest gorzej, bo to najstarszy model i bez dużego wkładu startowego z reguły jego użytkowanie może być krótkie. Ja osobiście najtańsze koszty eksploatacji miałem na 450 diesel (pod warunkiem, że Robisz min. 50km dziennie), ale Ty jeździsz mało i na dodatek po mieście więc ten też odpada. Modelem 451 (lift) 1.0 mhd zrobiłem ponad 120.000km i to była świetna maszyna, większy komfort jazdy, praktycznie bezawaryjna i niedroga w utrzymaniu, bez problemu spełnia Twoje oczekiwania, ale jej zakup już jest wyższy (więc wpisywałby się w Twoje kryteria). Na obecnym modelu 453 0.9 turbo zrobiłem już ponad 150.000 km, jak na razie pod względem moich wymagań najlepszy smart! Zwrotny, szybki, świetna skrzynia automatyczna, no i można powiedzieć w miarę ekonomiczny (jak go nie butuję) ... do miasta wręcz idealny, szczególnie jeżeli chodzi o parkowanie .... jak wózkiem widłowym można manewrować. Komfort o klasę wyżej niż 451. Niestety to już wyższy koszt zakupu. Innych modeli nie polecam pod Twoje kryteria, co nie znaczy, że są gorsze..... po prostu u Ciebie się nie sprawdzą. To tyle, jeżeli chodzi o moją subiektywną ocenę Szukaj na forum od klubowiczów, na portalach i pytaj, na pewno coś doradzimy. Powodzenia
Pozdrawiam z RS Concept
Pozdrawiam z RS Concept
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)