Witam.
No i narobiłem sobie tez kłopotu.Uruchomiłem silnik bez podłączonego elektrycznie cewki EGRu i silnik przeszedł w tryb awaryjny.
Podłączyłem EGR, ale tryb awaryjny został.
Po odłączeniu/podłączeniu akumulatora i uruchomieniu auta przez 5-10 sekund jest ok, tzn silnik wchodzi na obroty do 5000, potem wskakuje tryb awaryjny i max 3000. Po wyłączeniu stacyjki i po paru minutach odczekania znów jest wszystko ok na parę sekund.
Cewka Egr zamontowany i trzpień podparty. - wchodzi w tryb awaryjny.
Cewka Egr zamontowany i trzpień podparty sprężyną i zaworem - pracuje parę sekund, widać ruch sprężyny - wchodzi w tryb awaryjny.
Ostania możliwość - zmontować emulator wg schematu i sprawdzić. Ale ktory schemat wybrać?
Ale planuje podjechać na kompa to będę może znał przyczynę.
Pozdrawiam, Tomasz.
No i narobiłem sobie tez kłopotu.Uruchomiłem silnik bez podłączonego elektrycznie cewki EGRu i silnik przeszedł w tryb awaryjny.
Podłączyłem EGR, ale tryb awaryjny został.
Po odłączeniu/podłączeniu akumulatora i uruchomieniu auta przez 5-10 sekund jest ok, tzn silnik wchodzi na obroty do 5000, potem wskakuje tryb awaryjny i max 3000. Po wyłączeniu stacyjki i po paru minutach odczekania znów jest wszystko ok na parę sekund.
Cewka Egr zamontowany i trzpień podparty. - wchodzi w tryb awaryjny.
Cewka Egr zamontowany i trzpień podparty sprężyną i zaworem - pracuje parę sekund, widać ruch sprężyny - wchodzi w tryb awaryjny.
Ostania możliwość - zmontować emulator wg schematu i sprawdzić. Ale ktory schemat wybrać?
Ale planuje podjechać na kompa to będę może znał przyczynę.
Pozdrawiam, Tomasz.