(26.05.2023, 06:07)tkm_smart_ napisał(a): Witam.
Składam serdecznie podziękowania koledze Blase_B za podłączenie mojego smarcika pod kompa i pomoc w zdiagnozowaniu problemu trybu awaryjnego i skasowaniu mnóstwa innych błędów.
EGR nie sypie już błędami i nie powoduje trybu awaryjnego, również nie włącza już recyrkulacji spalin.
Całość wygląda jak oryginał z fabryki. Obyło się również bez stosowania emulatora.
Dla chętnych mogę podzielić się wiedzą jak tego dokonaliśmy.
Jedyny pozostały błąd to wywalona poduszka boczna w fotelu.
Pozdrawiam, Tomasz.
Jeżeli poduszka jest sprawna, to sprawdź wtyczkę pod fotelem.
Jest tam sprężynka, która łączy styki, jak wyjmuje się wtyczkę z gniazda i wówczas pokazuje błąd.
Sprężynka ta potrafi się też opuścić na styki jeżeli wtyczka jest luźna w gnieździe (jeżeli wyrzuci się tę sprężynkę to uniknie się "przypadkowych" błędów, a poduszka działa).
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!