Witam.
Co do poduszki to po prostu nie mam jej w fotelu kierowcy, jest pusta, chce włożyć opornik (jaki?) lub zanotować poduszkę lub wymienić fotel - szukam niebieskiego.
Co do EGR:
Korpus EGR wytoczyłem jak pokazałem wcześniej na zdjęciach - jest pusty w środku (wytoczony na okrągło), Natomiast sam zawór EGR, który siedział w korpusie wyjąłem razem z obudową i zamontowałem do cewki EGR, a sama cewka lezy tymczasowo na czas testów na silniku.
I w tej pozycji nie sypie błędami.
Następnie odciąłem wnętrze zaworu EGR i zostawiłem tylko korpus+pół grzybka oraz sprężynę, i to następnie zamontowałem do samej cewki EGR i tu zaczęło sypać błędami. Sztuczka regulacji cewki EGR polega na tym, że trzpień celki ma być wciśnięty, ale nie do końca - musi pozostać 1 mm luzu jałowego (dodałem podkładkę pod zawór) i w takiej postaci ponownie zmontowałem odcięty zawór do cewki i wszystko działa.
Całość sprawdzona kompem przez kolegę Blase_B, Jazda próbna i brak błędów i powrót mocy.
Teraz ten wynalazek musze zamontować do korpusu głównego EGR i całość będzie wyglądać jak oryginał z fabryki.
Zrobię zdjęcia i dołączę tutaj, bo bez ich pomocy to ciężko wytłumaczyć.
Pozdrawiam, Tomasz.
Co do poduszki to po prostu nie mam jej w fotelu kierowcy, jest pusta, chce włożyć opornik (jaki?) lub zanotować poduszkę lub wymienić fotel - szukam niebieskiego.
Co do EGR:
Korpus EGR wytoczyłem jak pokazałem wcześniej na zdjęciach - jest pusty w środku (wytoczony na okrągło), Natomiast sam zawór EGR, który siedział w korpusie wyjąłem razem z obudową i zamontowałem do cewki EGR, a sama cewka lezy tymczasowo na czas testów na silniku.
I w tej pozycji nie sypie błędami.
Następnie odciąłem wnętrze zaworu EGR i zostawiłem tylko korpus+pół grzybka oraz sprężynę, i to następnie zamontowałem do samej cewki EGR i tu zaczęło sypać błędami. Sztuczka regulacji cewki EGR polega na tym, że trzpień celki ma być wciśnięty, ale nie do końca - musi pozostać 1 mm luzu jałowego (dodałem podkładkę pod zawór) i w takiej postaci ponownie zmontowałem odcięty zawór do cewki i wszystko działa.
Całość sprawdzona kompem przez kolegę Blase_B, Jazda próbna i brak błędów i powrót mocy.
Teraz ten wynalazek musze zamontować do korpusu głównego EGR i całość będzie wyglądać jak oryginał z fabryki.
Zrobię zdjęcia i dołączę tutaj, bo bez ich pomocy to ciężko wytłumaczyć.
Pozdrawiam, Tomasz.