(07.06.2023, 21:28)LAZY. napisał(a):(07.06.2023, 21:24)berthold61 napisał(a):(07.06.2023, 20:30)LAZY. napisał(a):No to muszę szukać bo za słaby i jak 6-ka się zapnie to zwalnia ,(07.06.2023, 13:22)berthold61 napisał(a):(28.05.2023, 14:47)LAZY. napisał(a): U siebie tylko zaślepiłem dolot, reszta fabryczna. Z tym że mam fabrycznie nowy egr, bo stary przez zawór krwawił. W skrócie pisząc to jak egr jest elektronicznie sprawny i nie zablokowany to emulator zbędny.
Nie znam jeszcze smarta dobrze ale w niektórych silnikach a w zasadzie EGR-ach były czujniki które czytały ilość powietrza i jak zaślepiło się to bład wyskakiwał więc obchodzono to tak że zakładano zaślepkę z malutką dziurką i ciśnienie się zgadzało ale smrodu szło bardzo mało i tak jak mówisz musi być sprawny EGR , powiadasz że jak sprawny EGR to wystarczy zaślepić i nic więcej ? muszę to zrobić koniecznie bo żadnego błedu nie ma a smart trochę słaby i więcej jak 110-120 nie pojedzie jeszcze na 5 biegu ok ale 6 to dla niego za dużo i od czegoś muszę zacząć , że też za każdym razem człowiek musi od nowa się uczyć ok ale to już chyba 40-ty raz
Egr nic tam nie mierzy na szczęście. Emulator się stosowało jak sam egr dawał błąd lub jak całkowicie go amputowałeś. Sprawdź czy kolektor dolotowy masz mocno zagruzowany. Na drugim jego końcu masz czujnik, może wężyk jest zawalony.
Od spodu pompy cr masz zawór i do niego idą dwa przewody. Sprawdź czy ten zawór nie ma przerwy, a i czy same przewody nie są urwane. Tam samo sprawdź wężyk biegnący od gruszki turbiny do króćca poniżej. U mnie te dwie usterki powodowały brak mocy.
A właśnie kabelki , teraz zauważyłem że z wiązki kablowej wychodzą dwie osobne czyli jedna do EGR 6 drucików a druga 2 druciki i ta z dwoma drucikami wisi sobie i nie wiem od czego one są , tuż przy wiązce z EGR , to jakieś wolne druty czy do czegoś ?