Ze sklepu motoryzacyjnego kupiłem wieszak do tłumika wydechu od jakiegoś samochodu, przyciąłem go na wymiar/przekrój wtyczki z EGR, na długość wyszło jak materiał wieszaka, tj. około 35mm. Przez gumę nawierciłem otwory o średnicy 2÷3mm w rozstawie jak piny we wtyczce - chyba co 4mm.
Przez te otwory przesunąłem przewody od emulatora wg kolejności jak we wtyczce.
Ze sklepu elektronicznego kupiłem piny męskie /długie/o szerokości 2,5mm, które przylutowałem do przeciągniętych przez "wtyczkę" przewodów emulatora. Dodatkowo oblutowałem i opiłowałem na wymiar piny by były grubsze, bo styki w fabrycznej wtyczce były grubsze od tych kupionych.
Po tym wszystkim wciągnąłem piny do wtyczki by wystawały na długość około 5mm.
Wpiąłem tak zrobioną wtyczkę do instalacji samochodu zamiast EGR, a sama wtyczkę trytką ścisnąłem z instalacją /gniazdem/ samochodu. Na gnieździe instalacji samochodu jest numeracja od 1 do 5. Jeżeli masz emulator z tego samego źródła a wykonawca opisał Ci przewody tak jak mi, to w załączeniu na rysunku przedstawiam przyporządkowanie numeracji z gniazda instalacji. Dla mikroprocesorowego dostałem później uzupełnienie oznaczeń
brązowy (1) wejście PWM
zielony (3) masa
biały (2) wyjście sygnału
czarny (4) zasilanie +5V
niebieski nie podłączony
czerwony (5) zasilanie +12V
Mam nadzieję, iż w miarę przejrzyście wyjaśniłem.
Przez te otwory przesunąłem przewody od emulatora wg kolejności jak we wtyczce.
Ze sklepu elektronicznego kupiłem piny męskie /długie/o szerokości 2,5mm, które przylutowałem do przeciągniętych przez "wtyczkę" przewodów emulatora. Dodatkowo oblutowałem i opiłowałem na wymiar piny by były grubsze, bo styki w fabrycznej wtyczce były grubsze od tych kupionych.
Po tym wszystkim wciągnąłem piny do wtyczki by wystawały na długość około 5mm.
Wpiąłem tak zrobioną wtyczkę do instalacji samochodu zamiast EGR, a sama wtyczkę trytką ścisnąłem z instalacją /gniazdem/ samochodu. Na gnieździe instalacji samochodu jest numeracja od 1 do 5. Jeżeli masz emulator z tego samego źródła a wykonawca opisał Ci przewody tak jak mi, to w załączeniu na rysunku przedstawiam przyporządkowanie numeracji z gniazda instalacji. Dla mikroprocesorowego dostałem później uzupełnienie oznaczeń
brązowy (1) wejście PWM
zielony (3) masa
biały (2) wyjście sygnału
czarny (4) zasilanie +5V
niebieski nie podłączony
czerwony (5) zasilanie +12V
Mam nadzieję, iż w miarę przejrzyście wyjaśniłem.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!