Tam nie ma magnesów - jest silniczek elektryczny.
Już kilka osób po grzebaniu w aktuatorze vel wyprzęgliku zaliczyło jego zgon. Szczególnie w 451.
Było kiedyś takie powiedzenie wśród użytkowników starych mercedesów.
"Jeżeli nie wymieniłeś na czas oleju w przekładni to nie ruszają - niech jeździ do końca na tym samym smarze."
Próba wymiany kończyła się często wymianą całego podzespołu.
W 450 to są już stare elementy - mają minimum 11 lat.
Niestety zmiana warunków pracy może grozić tym że układ który jakoś takoś pracował po dostaniu nowych obciążeń ulega uszkodzeniu.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Już kilka osób po grzebaniu w aktuatorze vel wyprzęgliku zaliczyło jego zgon. Szczególnie w 451.
Było kiedyś takie powiedzenie wśród użytkowników starych mercedesów.
"Jeżeli nie wymieniłeś na czas oleju w przekładni to nie ruszają - niech jeździ do końca na tym samym smarze."
Próba wymiany kończyła się często wymianą całego podzespołu.
W 450 to są już stare elementy - mają minimum 11 lat.
Niestety zmiana warunków pracy może grozić tym że układ który jakoś takoś pracował po dostaniu nowych obciążeń ulega uszkodzeniu.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904