Nie sprężyna ma tu największy wpływ na sprawność wciskania i puszczania sprzęgła, a silniczek. Zjechane szczotki, brudny i pozwierany grafitem komutator, suche panewki na osi wirnika i suchy mechanizm akutatora<> większe opory. Brak dobrego styku na kostce połączeniowej- nadpalone przewody <> niższa sprawność silnika związana z niedoborem zasilania.
Żadnej sprężyny nie będę podkładał, a tylko porządny przegląd zrobię mechanizmu i uzyskam taki sam efekt.
W obecnym akutatorze jaki mam w smarcie przy niższych temperaturach inaczej działa sprzęgło i jak jest ciepło też inaczej, świadczy to o tym że trzeba mechanizm wyczyścić ze starego smarowidła i na nowo nasmarować.
Żadnej sprężyny nie będę podkładał, a tylko porządny przegląd zrobię mechanizmu i uzyskam taki sam efekt.
W obecnym akutatorze jaki mam w smarcie przy niższych temperaturach inaczej działa sprzęgło i jak jest ciepło też inaczej, świadczy to o tym że trzeba mechanizm wyczyścić ze starego smarowidła i na nowo nasmarować.
Star diagnoza trójmiasto.