Kolego Sarzyk, informacja o momencie w ktorym sprzeglo zaczyna przenoscic moment obrotowy jest bardzo istotna w kwestii , aktuator lapa sprzegla sprzeglo i skrzynia biegow,
Regularne przeprowadzanie kontroli ocierania sprzegla jest istotne gdyz ten parametr dosc dynamicznie zmienia sie w naszych autach choc by ze zuzyciem samego sprzegla, a jest istotny bardzo w regulacji i dzialaniu aktuatora co przenosi sie na jakosc dzialania sprzegla i zmian biegow..
Niestety inzynierowie postawili na koniecznosc kozystania z serwisu i tu jest problem gdyz jesli ktos nie robi tego regularnie nawet nie wiem co to znaczy , sprzeglo i jego kontroler zaczyna pracowac na nieaktualnych parametrach i zmiany biegow sa bardziej odczowalne i malo przyjemne ,
Objawy czesto mylone ze zniszczonym sprzeglem co skutkuje przedwczesna jego wymiana.
Niestety instalacja elektryczna aktuatora i czujnikow predkosci obrotowej skrzyni biegow czasem niedomaga i procedura na komputerze nie powiedzie sie i pacjent jezdzi dalej ,
Ogladalem kazdy element przeniesienia napedu czujnikow i aktuatora i mysle , ze inzyniery powinni byli zaszyc procedure kontroli ocierania sprzegla w oprogramowanie silnika i powinno byc pod samokontrola smarta bez udzialu mechanikow a tak zaniedbania mszcza sie tym ze nawet nie wiadomo co ile uzytkownik powinien pojechac na SD i owa kontrole przeprowadzic.
Regularne przeprowadzanie kontroli ocierania sprzegla jest istotne gdyz ten parametr dosc dynamicznie zmienia sie w naszych autach choc by ze zuzyciem samego sprzegla, a jest istotny bardzo w regulacji i dzialaniu aktuatora co przenosi sie na jakosc dzialania sprzegla i zmian biegow..
Niestety inzynierowie postawili na koniecznosc kozystania z serwisu i tu jest problem gdyz jesli ktos nie robi tego regularnie nawet nie wiem co to znaczy , sprzeglo i jego kontroler zaczyna pracowac na nieaktualnych parametrach i zmiany biegow sa bardziej odczowalne i malo przyjemne ,
Objawy czesto mylone ze zniszczonym sprzeglem co skutkuje przedwczesna jego wymiana.
Niestety instalacja elektryczna aktuatora i czujnikow predkosci obrotowej skrzyni biegow czasem niedomaga i procedura na komputerze nie powiedzie sie i pacjent jezdzi dalej ,
Ogladalem kazdy element przeniesienia napedu czujnikow i aktuatora i mysle , ze inzyniery powinni byli zaszyc procedure kontroli ocierania sprzegla w oprogramowanie silnika i powinno byc pod samokontrola smarta bez udzialu mechanikow a tak zaniedbania mszcza sie tym ze nawet nie wiadomo co ile uzytkownik powinien pojechac na SD i owa kontrole przeprowadzic.