(24.02.2018, 17:53)metody napisał(a): Tak sie zastanawiam czy ja jezdze innym smartem niz wszyscy.faktycznie smart nie zmienia biegow jak m3 od bmw ale u mnie wszystko odbywa sie w jak najbardziej dopuszczalnym tempie , w gore i w dol ,
moj smart zaraz bedzie pelnoletni i faktycznie odkad naprawilem wiazki od aktuatora i czujnikow sb i wreszcie moge raz na kilka miesiecy zrobic dopasowanie ocierania sprzegla , skrzynka smiga jak milo , czego i wam zycze.
(25.02.2018, 13:50)sarzyk napisał(a): Kolego metody mógł byś bardziej szczegółowo opisać co dokładnie robisz?
Wetnę się w temat, wydaje mi się, że wiem o co chodzi Generalnie Smart jest bardzo wdzięcznym pojazdem, jak się odpowiednio zadba o elektrykę, a ja od dłuższego czasu na forum niczym prozelita ewangelizuję wszystkich, żeby przeglądali elektrycznie dokładnie swoje zabawki. Nie tylko stan wizualny wiązki, ale też ciągłości, oporności i nawet takie banalne rzeczy jak poprawny przebieg wiązki. Szczególnie między nadwoziem a silnikiem (za fotelem kierowcy aż do okolic filtra powietrza) Wszystko powinno być elegancko zaizolowane (np. tasmą Scapa 2501 albo parciana Coroplast 8550 ) i pospinane gdzie trzeba na trytki. Jeżeli już wiesz, że wszystkie połączenia są sprawne, to błąd który ewentualnie się pojawi będzie faktycznie dotyczył konkretnej usterki a nie wyskoczy od tak sobie i zniknie - do następnej dajmy na to - ulewy...
Odnośnie adaptacji, ja robię przy wymianie oleju zazwyczaj - i wystarcza (mój roczny przebieg to ok 30kkm - wymiana mniej więcej trzy razy do roku)