Nie ma tam nic do reg. poza ustawieniem przy zakładaniu. Po pierwsze primo należy upewnić sie że w łapie sprzęgła nie powstała dziura, mała latareczka i zaglądamy w dziurkę, można też palcem ale jest ryzyko skaleczenia. Po drugie primo zakładamy siłownik na trzy śruby w owalnych otworach i dokręcamy "bez luzu". Mowa jest o siłowniku który już pracował w tym konkretnym egz. auta. Jeśli to używka lub nówka ze sklepu, to potrzebna będzie tzw. kalibracja sprzęgła, a do tego auto musi być podłączone do tzw. SD czyli komputera dedykowanego dla aut koncernu MB. Żaden inny nawet najbardziej zaawansowany komp tego nie potrafi. Jeśli fasolki okażą się "za krótkie" to należy wykonać pewną tajną procedurę o której w następnym odcinku.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Aktuator regulacja, ustawienie, skrzypienie, smarowanie - naprawa, konserwacja
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
Aktuator regulacja, ustawienie, skrzypienie, smarowanie - naprawa, konserwacja
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Kupno/naprawa przycisku do przełączania na automat | Jgorzola | 10 | 5.981 |
17.02.2017, 14:59 Ostatni post: Qaptur |
|
Regulacja aktuatora... | damian102 | 13 | 15.726 |
07.10.2015, 23:24 Ostatni post: damian102 |
|
Aktuator po tuningu, tuning aktuatora | kasiunqa | 24 | 16.591 |
19.08.2014, 14:31 Ostatni post: sasklacz |
|
Sprzęgło czy aktuator ???? | kamiloo98 | 11 | 11.867 |
10.12.2010, 23:11 Ostatni post: biedronka |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości