Witam,
włączę się do dyskusji jako posiadacz roadstera.
Potwierdzam, że należało by zrobić jazdę próbną tym pojazdem, zanim się go zakupi.
Samo wsiadanie do samochodu jest "inne" niż do większości samochodów, siedzi się prawie na podłodze a pole widzenia jest bardzo ograniczone. Ale za to sprawia ogromną frajdę w jeżdżeniu .
Jeśli już zrobisz jazdę próbną, to należy zastanowić się nad modelem roadster czy roadster-coupé(znacznie rzadszy zwłaszcza w Polsce). Miałem zwykłego i zamieniłem go na coupé ze względu na bagażnik i hałas wewnątrz samochodu.
Co do dachu zdecydowanie polecam softtop, hardtop można taniej dokupić. Szczelność obu wariantów oceniam tak samo, chociaż zgadzam się, że łatwiej zniszczyć softtop. Zobacz załączoną fotkę, a zdarzyło się to w monitorowanym podziemnym garażu pod moim domem.
Wspomaganie kierownicy - rzadko spotykane w egzemplarzach oferowanych w Polsce(trafiają tu najczęściej te tańsze gorzej wyposażone). Ponieważ jeżdżę "na co dzień" i nie jestem kierowcą rajdowym, nie zrezygnowałbym z tego dobrodziejstwa.
Klima bardzo przydatna, ze względu na nieszczelności i mały "volumen" kabiny.
Łopatki do zmiany biegów - niezbędny gadżet
Dodatkowe zegary - konieczne (temperatura silnika).
Wielki mankament (moim zdaniem) światła mijania, sam wymieniłem na Xenon (z homologacją).
Samochody te były produkowane od kwietnia 2003 do końca 2005 roku. Trzy wersje silnikowe 45, 60 i 74 kW wszystkie o poj. 698ccm z turbodoładowaniem.
pozdrawiam
smart452
włączę się do dyskusji jako posiadacz roadstera.
Potwierdzam, że należało by zrobić jazdę próbną tym pojazdem, zanim się go zakupi.
Samo wsiadanie do samochodu jest "inne" niż do większości samochodów, siedzi się prawie na podłodze a pole widzenia jest bardzo ograniczone. Ale za to sprawia ogromną frajdę w jeżdżeniu .
Jeśli już zrobisz jazdę próbną, to należy zastanowić się nad modelem roadster czy roadster-coupé(znacznie rzadszy zwłaszcza w Polsce). Miałem zwykłego i zamieniłem go na coupé ze względu na bagażnik i hałas wewnątrz samochodu.
Co do dachu zdecydowanie polecam softtop, hardtop można taniej dokupić. Szczelność obu wariantów oceniam tak samo, chociaż zgadzam się, że łatwiej zniszczyć softtop. Zobacz załączoną fotkę, a zdarzyło się to w monitorowanym podziemnym garażu pod moim domem.
Wspomaganie kierownicy - rzadko spotykane w egzemplarzach oferowanych w Polsce(trafiają tu najczęściej te tańsze gorzej wyposażone). Ponieważ jeżdżę "na co dzień" i nie jestem kierowcą rajdowym, nie zrezygnowałbym z tego dobrodziejstwa.
Klima bardzo przydatna, ze względu na nieszczelności i mały "volumen" kabiny.
Łopatki do zmiany biegów - niezbędny gadżet
Dodatkowe zegary - konieczne (temperatura silnika).
Wielki mankament (moim zdaniem) światła mijania, sam wymieniłem na Xenon (z homologacją).
Samochody te były produkowane od kwietnia 2003 do końca 2005 roku. Trzy wersje silnikowe 45, 60 i 74 kW wszystkie o poj. 698ccm z turbodoładowaniem.
pozdrawiam
smart452