Kurczaki... jak na dzień dzisiejszy to dużo za dużo. Najbliższe 3 wypłaty są już zaplanowane na inne, dużo ważniejsze wydatki.
Tylko ja nadal nie mogę zrozumieć, jaki związek ma wyjechana tarcza sprzęgła z tym pulsującym bolcem siłownika, nie wspominając już o puszczającym po jakimś czasie siłowniku.
Dajcie mi proszę chociaż jakiś punkt zaczepienia, jaki to może mieć związek...
Nie chcę się z nikim spierać, że to na 100% nie jest wina sprzęgła, bo jak już wcześniej wspominałem mam prawie zerowe pojęcie o mechanice samochodowej, ale sama logika podpowiada mi, że to nie może być sprzęgło
Jak by to było rzeczywiście sprzęgło, to dlaczego:
a) dlaczego skrzynia się nie zawieszała, gdy samochód przez tydzień pracował w trybie serwisowym (ograniczenie obrotów do 3000)?
b) dlaczego po odpaleniu zimnego samochodu pierwsze zawieszenie następuje po kilkunastu minutach, a każde kolejne już po kilkudziesięciu sekundach? (tak, jak by się coś po prostu przegrzewało)
c) dlaczego ten bolec siłownika cały czas pulsuje i dopiero na kilka sekund przed zawieszeniem się skrzyni przestaje pulsować? I czy w ogóle to pulsowanie jest normalne? Mógłby się ktoś poświęcić i chwilę poobserwować siłownik sprzęgła w swoim Smarku?
Tylko ja nadal nie mogę zrozumieć, jaki związek ma wyjechana tarcza sprzęgła z tym pulsującym bolcem siłownika, nie wspominając już o puszczającym po jakimś czasie siłowniku.
Dajcie mi proszę chociaż jakiś punkt zaczepienia, jaki to może mieć związek...
Nie chcę się z nikim spierać, że to na 100% nie jest wina sprzęgła, bo jak już wcześniej wspominałem mam prawie zerowe pojęcie o mechanice samochodowej, ale sama logika podpowiada mi, że to nie może być sprzęgło
Jak by to było rzeczywiście sprzęgło, to dlaczego:
a) dlaczego skrzynia się nie zawieszała, gdy samochód przez tydzień pracował w trybie serwisowym (ograniczenie obrotów do 3000)?
b) dlaczego po odpaleniu zimnego samochodu pierwsze zawieszenie następuje po kilkunastu minutach, a każde kolejne już po kilkudziesięciu sekundach? (tak, jak by się coś po prostu przegrzewało)
c) dlaczego ten bolec siłownika cały czas pulsuje i dopiero na kilka sekund przed zawieszeniem się skrzyni przestaje pulsować? I czy w ogóle to pulsowanie jest normalne? Mógłby się ktoś poświęcić i chwilę poobserwować siłownik sprzęgła w swoim Smarku?