@All - zapewniam, że wolałbym to naprawić, niż po prostu wokół tego tematu szumieć Jednak prawda jest jedna - jak pojadę do serwisu i wydam kilkaset złotych na diagnostykę, to już na nowe sprzęgło na pewno mi nie starczy. Tym bardziej diagnostykę w serwisie odkładam możliwie jak najdalej, bo nawet na tym forum są opisywane przypadki, gdy serwis kazał kupić nową skrzynię, a wadliwe okazywało się sprzęgło.
Chciałbym mieć po prostu 100% pewność, że mogę spokojnie zamówić nowe sprzęgło w ciemno i podjechać tylko do serwisu na wymianę. Jakoś bardziej ufam Wam - Smartowiczom po przejściach, niż serwisantom, którzy widzą Smarta i w ogóle skrzynię tip-tronic po raz pierwszy w życiu.
@Radio - doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że elektronika doskonała nie jest i do wszystkiego trzeba podchodzić z dystansem. Ale jednak wątpliwości musiałem rozwiać
Chciałbym mieć po prostu 100% pewność, że mogę spokojnie zamówić nowe sprzęgło w ciemno i podjechać tylko do serwisu na wymianę. Jakoś bardziej ufam Wam - Smartowiczom po przejściach, niż serwisantom, którzy widzą Smarta i w ogóle skrzynię tip-tronic po raz pierwszy w życiu.
@Radio - doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że elektronika doskonała nie jest i do wszystkiego trzeba podchodzić z dystansem. Ale jednak wątpliwości musiałem rozwiać