Temat stary ale problemy aktualne jeżeli chodzi o gumy. Już się przymierzałam do zakupu wspomagania to mnie Kolega LAZY uświadomił że jest tam inna długość kolumny kierowniczej, co w porę wstrzymało zbędne wydatki. Nadal opornie kręci się to koło kierownicy, co wyłożyłem mechanikowi i zasugerowałem nasmarowanie krzyżaka i łożysk amortyzatorów bądź ich wymianę. Ten najpierw zasugerował kontrolę ciśnienia w oponach...
Jakież było moje zdziwienie...
Przód 450 Fortwo na ALU „Starline” 15” zamiast 135 to stoi na 155/60/15
A... to dlatego tak cholernie ciężko się kręci.
I teraz pytanie do znawców tematu. Skoro pojawiają się propozycje wrzucenia na przód nawet 175 a na tył 195 to raczej nie do F2 450? Czy to zależy od felgi. Co na zimę na stalówkę polecacie, sezon się kończy to może coś taniej kupię. Choć mam wrażenie że przy Smarcie aktualne będzie stwierdzenie... Taniej, to już było!!!
Jakież było moje zdziwienie...
Przód 450 Fortwo na ALU „Starline” 15” zamiast 135 to stoi na 155/60/15
A... to dlatego tak cholernie ciężko się kręci.
I teraz pytanie do znawców tematu. Skoro pojawiają się propozycje wrzucenia na przód nawet 175 a na tył 195 to raczej nie do F2 450? Czy to zależy od felgi. Co na zimę na stalówkę polecacie, sezon się kończy to może coś taniej kupię. Choć mam wrażenie że przy Smarcie aktualne będzie stwierdzenie... Taniej, to już było!!!