Tę teorię o węższych oponach na zimę można o kant dupska potłuc. Z całym, dużym szacunkiem dla Waflo.
Otóż teoria ta BYŁABY prawdziwa, gdyby się rzeczywiście jeżdziło po śniegu (zwłaszcza miękkim), albo błocie.
Skupcie się i pomyślcie: ile czasu zimą spędzacie na grzaskim śniegu / błocie? 1% czasu? 0,5%?
Ostatniej zimy (dla przykłądu) mróz był jak skur.. no silny mróz był i prakwtcznie drogi były suchusieńkie cały czas. Owszem - zimno, ale SUCHO. Poprzedneij zimy - nei tak zimno, ale też dni śsniegowych było naprawdę neiwiele.
Moze Ci co mieszkają w bardzioej górzystym terenie mają ine proporcje, ale ja mieszczuch zime widze tylko jako niska temperaturę.
Czyli prakwtycznie jeżdżę cały czas po suchym asfalcie. Czyli również zimą bardziej mi zależy na dobrym trzymaniu się opony na asfalcie (tyle, ze zimnym) niż na "śniegu", którego i tak nie widuję.
MOJA rada: takie same wymiary opon na lato i na zimę. No, cbhyba, ze ktoś rzeczywiście dzień w dzień jeździ zimą po śniegu.
Otóż teoria ta BYŁABY prawdziwa, gdyby się rzeczywiście jeżdziło po śniegu (zwłaszcza miękkim), albo błocie.
Skupcie się i pomyślcie: ile czasu zimą spędzacie na grzaskim śniegu / błocie? 1% czasu? 0,5%?
Ostatniej zimy (dla przykłądu) mróz był jak skur.. no silny mróz był i prakwtcznie drogi były suchusieńkie cały czas. Owszem - zimno, ale SUCHO. Poprzedneij zimy - nei tak zimno, ale też dni śsniegowych było naprawdę neiwiele.
Moze Ci co mieszkają w bardzioej górzystym terenie mają ine proporcje, ale ja mieszczuch zime widze tylko jako niska temperaturę.
Czyli prakwtycznie jeżdżę cały czas po suchym asfalcie. Czyli również zimą bardziej mi zależy na dobrym trzymaniu się opony na asfalcie (tyle, ze zimnym) niż na "śniegu", którego i tak nie widuję.
MOJA rada: takie same wymiary opon na lato i na zimę. No, cbhyba, ze ktoś rzeczywiście dzień w dzień jeździ zimą po śniegu.
Krzysiek Modzelewski
fan smarta fortwo
fan smarta fortwo