1. Powrót mocy w aucie - po wymianie intercoolera.
2. Pożegnanie z zaworem EGR.
ad.1 objawy wydłużenie czasu przyspieszania do 100km/h, nie "zamykanie budzika" , max. prędkość 120km/h, przy jednoczesnym nie występowaniu jakichkolwiek błędów przy odczycie z użyciem Star Diagnose. Obecną prędkość max. sprawdzę jak dopadnę jakiejś autostrady.
Ponieważ mam wskaźnik ciśnienia doładowania zauważyłem, że prawie z dnia na dzień ciśnienie zmalało, przy prędkościach 50÷70km/h o około 50% - z 0,4 do 0,2 bara, a przy butowaniu o około 30% - z 1,3 do 1,0 bar. Obecnie ciśnienie jest takie jak było przed stwierdzeniem jego spadku, czyli max. dochodzi do 1,3 bar.
2. Pożegnanie z zaworem EGR.
ad.1 objawy wydłużenie czasu przyspieszania do 100km/h, nie "zamykanie budzika" , max. prędkość 120km/h, przy jednoczesnym nie występowaniu jakichkolwiek błędów przy odczycie z użyciem Star Diagnose. Obecną prędkość max. sprawdzę jak dopadnę jakiejś autostrady.
Ponieważ mam wskaźnik ciśnienia doładowania zauważyłem, że prawie z dnia na dzień ciśnienie zmalało, przy prędkościach 50÷70km/h o około 50% - z 0,4 do 0,2 bara, a przy butowaniu o około 30% - z 1,3 do 1,0 bar. Obecnie ciśnienie jest takie jak było przed stwierdzeniem jego spadku, czyli max. dochodzi do 1,3 bar.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!