Modul mozesz kupic ktorykolwiek (do obslugi dwoch szyb). Kazdy z nich dziala na tej samej zasadzie. Musisz podac mu wyzwalajacy sygnal +12V (chodz na moment aby go wzbudzic) ktory mozesz spokojnie pociagnac z zamykania dachu/centralnego zamka.
Najgorszy etap montowania tego modulu to przeciaganie przewodow z obu dzwi do modulu. Modul wpina sie w przewody prowadzace do silnika szyby (rozcina sie jeden kabel). Dokladne instrukcje montazu dostaniesz wraz z modulem ale jak bedziesz mial jakies watpilowsci to pisze, wyjasnie wszystko dokladnie.
kmodzele sprawa wyglada tak:
-Musisz rozebrac dzwi od wewnatrz, to prosta robota, wystarczy odkrecic kilka srob. Dzieki temu dostaniesz sie do silnika szyby i bedziesz mogl podlaczyc tam przewody.
-Teraz musisz przeciagnac jakos przewody do wnetrza auta gdzie zamontujesz modul. Z tym jest troche roboty bo trzeba rozebrac przednie plastikowe panele (kilka srob i po robocie) dzieki czemu bedziesz mogl przeciagnac przewody w tym plastikowym "tuneliku" laczacym dzwi z nadwoziem.
-Potem zostaje jedynie problem przeciagniecia tych przewodow do komory pasazerskiej. Ja zamontowalem modul w okolicy akumulatora. Jest tam pelno miejsca. Wywiercilem maly otwor w karoseri z przodu i przez niego przeciagnelem przewody.
-Podlaczenie to prosta sprawa. Impuls wyzwolenie zamykania mozesz pociagnac z centralnego zamka bo do modulu podaje sie rowniez sygnal ze stacyjki ktory "wylacza/wstrzymuje" modul. Po prostu jak stacyjka jest przekrecona to modul dzialac nie bedzie.
Ja u siebie mam centralny zamek Clifforda (koszt prawie 3tys zl) wiec sygnal wzielem z alarmu, a nie z zamka ale to nie ma znaczenia.
Jesli czegos nie rozumiesz albo masz watpliwosci to pisz.
Z montazem zeszlo mi kupe czasu przez te niewygodne przeciaganie przewodow ale moim zdaniem warto poswiecic te 3-4h.
Najgorszy etap montowania tego modulu to przeciaganie przewodow z obu dzwi do modulu. Modul wpina sie w przewody prowadzace do silnika szyby (rozcina sie jeden kabel). Dokladne instrukcje montazu dostaniesz wraz z modulem ale jak bedziesz mial jakies watpilowsci to pisze, wyjasnie wszystko dokladnie.
kmodzele sprawa wyglada tak:
-Musisz rozebrac dzwi od wewnatrz, to prosta robota, wystarczy odkrecic kilka srob. Dzieki temu dostaniesz sie do silnika szyby i bedziesz mogl podlaczyc tam przewody.
-Teraz musisz przeciagnac jakos przewody do wnetrza auta gdzie zamontujesz modul. Z tym jest troche roboty bo trzeba rozebrac przednie plastikowe panele (kilka srob i po robocie) dzieki czemu bedziesz mogl przeciagnac przewody w tym plastikowym "tuneliku" laczacym dzwi z nadwoziem.
-Potem zostaje jedynie problem przeciagniecia tych przewodow do komory pasazerskiej. Ja zamontowalem modul w okolicy akumulatora. Jest tam pelno miejsca. Wywiercilem maly otwor w karoseri z przodu i przez niego przeciagnelem przewody.
-Podlaczenie to prosta sprawa. Impuls wyzwolenie zamykania mozesz pociagnac z centralnego zamka bo do modulu podaje sie rowniez sygnal ze stacyjki ktory "wylacza/wstrzymuje" modul. Po prostu jak stacyjka jest przekrecona to modul dzialac nie bedzie.
Ja u siebie mam centralny zamek Clifforda (koszt prawie 3tys zl) wiec sygnal wzielem z alarmu, a nie z zamka ale to nie ma znaczenia.
Jesli czegos nie rozumiesz albo masz watpliwosci to pisz.
Z montazem zeszlo mi kupe czasu przez te niewygodne przeciaganie przewodow ale moim zdaniem warto poswiecic te 3-4h.